Saknar

Jävla fredag asså!

Till att börja med blev det ju tyyydligen ingen ledig fredag! gick och la mig sjukt sent igår eftersom jag skulle få sova ut dagen efter..TRODDE jag! men nähärå, halv 7 ringer min kära chef och ber mig jobba för en hade blivit sjuk, fan! va så jävla cp-trött asså :/ fick skjuta fram min tvätt-tid till kvällen oxå, yeah! tvätta på en fredagkväll, haha! har jag fan inte gjort nån gång innan. Men jag va ju tydligen trött när jag kom hem efter jobbet så jag skulle bara "vila ögonen 2 sekunder" ehh..råkade visst sova djupt i 3 timmar (bara)..missade halva tvätt-tiden och hann bara tvätta 2 maskiner, bra Clara!

aja, blev iaf pigg..nähä?

Sen blev det stan en sväng, vi hängde på 55:an i typ en halvtimme, wohoo! va mycket folk iofs! men fan va tråkigt det är när Platens är stängt, seriöst!! PLATEEENS! :/ asså innan som stängde igen gick helgerna som på rutin. Va liksom alltid Platens varje fredag och lördag!

Man gick hem efter jobbet på fredagen, softade lite sen gjorde man sig het inför kvällen. Förfest i nåns crib med vin och bra musik. Sen Platens!! åhh, mingla med folket, glida på dansgolvet, va med på bild (som man aldrig blir bra på) dricka tequila i baren, hänga med vakterna (och bli mobbad) dricka insmugglad alkohol inne på dubbeltoan, sitta och trängas i dom röda sofforna och kolla på heta Platens-karlar! awww..shit P, shit M, shit A, shit S azzzzz! hmm, eller ramla i den jävla trappan! haha, kommer så väl ihåg när jag gjorde det, fy fan! va fruktansvärt full och hade inte koll på verken tassarna eller benen, så helt plötsligt ramlar jag framåt i trappan och får kanten på ett trappsteg rakt in i mina stackars smalben! AJ HELVETE! kändes som att mina ben gick av. Är flera månader sen men jag har fortfarande minnen kvar..i form av ett ärr på varje smalben, hett! ;)

nae som sagt, saknar Platens bar asså..


Imorrn blir det stan på förmiddan, det är tänkt att man ska shoppa lite men med tanke på min ekonomi blir det nog mest fönstershopping! ska kolla vad jag ska inhandla när den efterlängtade lönen kommer. Ska mest kolla grejer till lägenheten, har snart bott här 1 år nu, fan va fort tiden går! aja, känner att det är dax att förnya det lite och skaffa vissa saker jag tänkt köpa sen jag flyttade in. Typ dörrmatta, överkast, snygga kuddar till soffan och en skohylla.

nähä, man kanske borde sova. Men eftersom jag tyyydligen sov i 3 timmar förut är jag ju pigg nu! åhh, jobbigt :/

Får kolla lite Sex and the city så kanske man blir trött..

puss

image9

En fredagkväll på Platens bar, massa folk, het bartender och shit P azzz! <3
(jag är tydligen med där i bakgrunden oxå, yeah)


Kommentarer
Postat av: Jånn

var i helvete är den bartendern het! :P
jag blir rädd C...

2007-04-15 @ 04:14:26
Postat av: Erm

Inget ställe har finare personal än platens! :)

2007-04-16 @ 19:46:28
URL: http://ermiberm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0