Skor

Åhh vilket underbart väder det har varit idag asså! helt varmt :) tyvärr har man ju spenderat halva dagen inomhus på jobbet och tydligen råkade man ju träffa på vissa man inte ville se där också! hmm, jag kan verkligen inte vara otrevlig, inte ens mot folk som förtjänar det!

typiskt..

imorrn har jag iaf sovmorgon, börjar 11..GÖTT!

shit..det är redan onsdag! tänkte gå ut ikväll..blev iaf tillfrågad, men jag sa faktiskt nej! (tro det eller ej) nae, orka? är ändå inget kul och gå ut nu när vårat kära Platens bar har stängt! hoppas dom bygger om fort!! och hoppas verkligen att uteserveringarna på Stora torget kommer fram snart..då finns det risk för en "after work" varje dag..i princip! hihi ;)

tog en sväng genom stan på vägen hem från jobbet idag..säger bara en sak: SKOR! jaaa tack!! såg massa skor jag vill ha! åhh, ge mig! måste det vara så långt kvar till lön!? tyyydligen! :/ nae, jag kan verkligen inte få nog av skor asså! måste däremot sluta slänga mina skor i en hög i hallen och skaffa en skohylla! folk som kommer hit måste liksom kliva över mina skor för att komma förbi hallen..illa! hmm, och med tanke på mitt sko-köps-beroende kommer inte den högen bli mindre om jag nu inte skaffar en skohylla! shit ilandsproblem azz, hihi..

ska göra te nu! har blivit grymt beroende av te i glas! Liptons "blue fruit" ska det vara..mmm gott!


by the way...snart helg!

puss

image5

so fucking fabulous! ge mig!

Kommentarer
Postat av: Jånn

Jag vill också ha skor :(

2007-04-19 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0