Spontan utgång

Jag älskar mina nya jobbtider, 9-15. Underbart!

Helgen blev inte så lugn som jag tänkt mig. Eller iofs, fredagen va rätt soft. Jag och Becka kollade på TV tills våra ögon va fyrkantiga. Lördagen däremot, blev inte alls lika lugn. Det råkade bli spontan utgång med Jessica, Caroline å Lollo. Vi drack en massa turkisk pepparshots och sen åkte vi ner till stan med en (jävligt billig) taxi. Betalade den i natura! haha, va dock inte såå illa som det lät. Han fick en puss på kinden av oss alla., shit vilka slynor vi är då! haha..

Sen hamnade vi först på Harrys/Riva/BK. Det va faktiskt trevligt. Ibland kan man känna sig som ett lammkött på en billig köttmarknad där, men i lördags va åldern rätt låg ändå. Va sjukt mycket folk oxå! man fick liksom armbåga sig fram. Aja, sen gick vi tyvärr till Platå, jag gillart inte! det är verkligen stället för folk med rosa skjorta, bakåtslick, skyhöga stilettklackar (som dom inte kan gå i) och pappas pengar. Usch! gick med på att gå dit för att alla andra ville det.

Hur som helst så va det kul att se lite folk.

Nej, det här inlägget blir nog inte mycket "roligare" än såhär..

Lovar att återkomma med nåt mer intressant senare i veckan!


puss

image17

Det är tur att man är lättroad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0