Tydligen

Jaa, tydligen skulle ju jag med skaffa en blogg (fast jag har mobbat alla som har en). Verkar ju vara det hetaste just nu, att skriva ner hela sitt liv i en blogg. Tur att man har ett glassigt liv att skriva om då också..wohoo!

Sitter här och är pigg fast jag verkligen borde sova, börjar halv 7 imorrn..iuhhh! hatar att vara pigg när man vill va trött för att man måste sova! har iofs varit långhelg så man är väl lite utvilad deluxe.

Jaa, påskhelgen va trevlig och innehöll väl i princip allt den skulle. Ledighet, fest, påskmiddag hos päronen, påskmust, släkt, påskägg och ännu mera fest. härligt..


nae, jag måste sova typ NU!

puss

image6

den här bilden är så jävla klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0