Dålig

Oj vad jag är dålig på att skriva och ojojoj vad jag jobbar numera. Hela tiden, är så jäkla skönt faktiskt!

Skulle precis ha ett utlägg om hur bra min dygnsrytm hade blivit men kom precis på hur mycket tvärtom det va detta dygn, haha! jaa, va tydligen ute och härjade igår. Skulle till en början bara bli några öl med Nicklas och Krille från jobbet. Jaa, det  BÖRJADE ju så iaf. Satt vid ån och pimplade strawberry desire och njöt av solen, gott liv döhhh! :) sen gick vi vidare för att dricka mer med Becka och Linn på innergården. Trevligt som fan, dock en jävla massa rödvin som spilldes här och där.

När det blivit kallt va det dax att röra på sig, tänkte gå hem då. Klockan va ändå 10 så jag tänkte att om jag går hem nu kanske jag kommer somna tidigt, va bra! jaa, eller hur!? ehh..slutade dock med att jag följde med upp till stan. Gick till 55:an och tog en cider till. Ramlade sen ner på Platens och blev bjuden på mera alkohol. Ska även tillägga att jag endast ätit två knäckebröd och en yoghurt på hela dan så allt i alkoholväg påverkade mig ganska lätt. Va iaf grymt jävla kul på Platens, mycket folk och bra musik. Med andra ord en bra kväll..fast jag hade på mig mina guldiga flip-flop skor! va fan, jag hade inte planerat utgång juu! Aja, jag va ju tydligen het ändå ;)

Hade däremot planerat att gå hem skapligt, typ halv 1 senast. Men klockan sprang iväg med en jävla fart så det slutade med att jag va hemma runt halv 4 på morgonen..! Bra Clara! Kunde självklart inte sova bara för att jag va tvungen så jag sov väl kanske sammanlagt nån timme. Fy fan så seeegt det va att ta sig till jobbet sen dåå. Ont i huvudet och illamående, för lite sömn och för lite näring i kroppen döhhhh. Lyckades iofs dölja det med lite smink och ett leende.

Tog mig igenom en hela dag iaf. Sov en stund när jag kom hem, tog ett vil på "bara" två timmar..! GÖTT!

Imorrn är det öl med jobbet som gäller igen, blir förhoppningsvis trevligt. Sen är det födelsedagsfest hos Judith på lördag.

Det är mycket nu asså.

Förra helgen va förövrigt oxå rolig. Fredagen va mysig som fan. Lika mysig som förra fredagen..och fredagen innan den. Hmm, undra om det blir lika mysigt imorrn..!? hihi :) mmHmmmmmm..

Du är fin <3

Måste bara säga att jag ääälskar den töntiga reklamen för nån jäkla utbildningsgrej. Den med den jättelilla flodhästen, han som ligger och myser, badar lite och äter smulor! huuhhmmm, naawwww så sööt han är!!! jag dör! jag vill ha en sån liten flodhäst juuu! hihi :)

puss

image56

En strawberry desire vid stångån är fan inte fel asså!

Kommentarer
Postat av: chuckie

hahah tok.. va har ja missat hallå.. uppdatering ja tack....=)
sakanr dig massa å mer..
loove you

2007-08-05 @ 04:58:58
URL: http://bloggis.se/Chuckie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0