Höst

Man har inte viljat inse det riktigt men nu är det ta mig fan höst! usch! jag gillart inte, det har ju liksom aldrig varit nån riktig sommar.

Hmm vad har hänt sen sist? inte mycket, livet står ganska still just nu. Man jobbar, fryser och sover typ. Nu har jag iofs haft det ganska ledigt ett tag och passat på och göra saker jag inte hinner annars och träffa folk jag inte sett på länge. Städat min lägenhet har jag däremot inte tagit mig tid att göra. Den ser förjävlig ut kan jag upplysa alla om. Började röja lite tidigare idag men kom inte så långt för jag skulle visst rusa ner på stan och härja.

Ska städa imorrn, jag lovar! Undra vad jag får för det, nöjet att städa kanske? som vissa säger..

Helgen va rolig. Stora torget och Harrys på fredagen. Pimplade några cider och sen blev det en jävla massa dans till dålig musik. Lördagen bjöd på en kalasfylla nere på Platens och den fyllan höll sig kvar ända tills jag skulle vingla hem. Väl hemma vet i fan vad jag höll på med. Pratade med mig själv och slängde visst kläder omkring mig, även glas. Skulle tydligen dricka vatten men det tappade visst glaset i golvet. Hoppsan! Sen fick jag för mig att jag skulle kolla på film (jävligt onödigt) så jag la mig i soffan och somnade väl kanske efter 5 minuter in i filmen. Vaknade upp i soffan och började nästan skratta åt mig själv. Va fan, somnar i en av världens mest obekväma soffor när jag har en säng som är hur skön som helst. Aja, så kan det gå om man fortfarande är full när man kommer hem.

Det är föresten då man verkligen kan komma sig för att styra med dom mest konstiga sakerna, eller egentligen är det väl inga konstiga saker det är bara konstigt att göra sånna saker vid den tiden på dygnet. Jaa t.ex kan man får för sig att man bara måste städa sin garderob, koka makaroner, ringa till folk som sover, kolla på en ganska dålig film, lyssna på musik utan nån uppfattning om hur hög volym man har, göra negerbollar, duscha eller typ frosta av frysen.

Komiskt.

Slut på helgen är det iaf och dax för ny vecka, lite drygt. Har iofs tusen saker att styra med i veckan så den kommer nog gå rätt fort ändå.

Imorrn ska jag springa på stan och leta efter en skinnjacka. Becka köpte en superfin idag, blev helt på att köpa en jag med. Jag vill ha en mörkbrun! ska leta massor imorrn! ihhhh :) måste köpa nya skor oxå, jaa jag måste faktiskt! va äääre? jag vill ha nya höstskor. Då kommer det kännas LITE lättare att acceptera att sommaren är slut och att hösten är här.

Har planer för min lägenhet oxå. Hade jag iofs för länge sen men nu ska jag ta tag i det. Ska fixa och dona lite i den så den blir riktigt fin. Ska köra svart och vitt i själva rummet. Måste köpa ett svart överkast som förövrigt verkar i princip omöjligt att hitta. Sen ska jag fixa gardiner, svarta såklart. En svart matta och vita kuddar på sängen och i soffan. Vill ha fler svartvita tavlor på väggen oxå, har ju två. Ska styra upp lite i mitt badrum oxå. Har ju bott här i över ett år nu så jag är fan trött på hur det ser ut här nu. Man måste förändra lite ibland. Aja, blir säkert bra ska ni se! :)

Nu blir det soffläge och nån film tills man blir trött. Men jag har ju tydligen inga problem att somna i min soffa, även om den är obekväm.

puss

image62
Jag vill ha!!!  (fast mörkbrun, tackarr)

Kommentarer
Postat av: Bell

Hey darling!Vart finns den fina skinnjackan?vill ju med ha!!

2007-09-03 @ 17:10:30
URL: http://starsailor84.bloggspot.com
Postat av: Mio

Snyggjacka

2007-09-05 @ 17:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0