Äntligen!

Jaaaaa, äntligen har jag tagit mig själv i kragen och fått mina julklappar fixade! sprang ner på stan efter jobbet och jag måste säga att jag är grym på just det här med julklappar. Älskar att köpa grejer till andra, weiiii :) lyckades hitta perfekta julklappar till alla på bara en timme. Det va bra gjort tycker jag! dessutom slipper jag trängas med alla julklappsköpande människor som får lön imorrn. Usch, då lär det väl krävas benskydd om man ska klara sig igenom en shoppingrunda levande.

Föresten, när jag kom innanför dörren nu snubblade jag över en saftig hög med julkort. Efter att ha gått igenom alla varma julhälsningar från höger och vänster slog det mig vilken otrevlig person JAG är. Jag har ju faktiskt inte skickat iväg ett enda julkort. Min plan va ju att köra den moderna metoden, med andra ord slänga iväg ett god-jul-och-gott-nytt-år-sms till alla jag känner sen på självaste julafton. Tydligen har dom flesta i min vänskapskrets varit liiite mer kreativa än så. Vissa har till och med skickat sånna där julkort som består av ett foto dom tagit själva på typ sina husdjur och familjer och grejer. Shit, hur har folk tid med sånt?

Ohh well, imorrn är det fredag. Blir nog ingen fest dock, den kommer sen på lördagen. Då är det julfest, IGEN! det är mycket nu asså..

Naeh nu ska jag inte sitta här och tjata, ska hoppa in i duschen.

puss

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0