Ett besök på mellandagsrean

Idag blev det shopping vill jag lova. Sprang ner på stan efter jobbet och inhandlade diverse nödvändigheter. Två par skor t.ex. Oj va jag behövde dom!? Sen blev det massa smink och kläder. Hade iofs ett presentkort som kunde användas så det sved väl inte lika mycket på kontot som det kunde ha gjort. Iaf, meningen va att jag skulle köpa en klänning till nyår. Köpte ungefär allt utom det. Dåligt av mig men det kan bli en till vända på stan imorrn! ;)

Jag får alltid dåligt samvete när jag har shoppat loss. Det spelar ingen roll vad jag har köpt eller vad det kostade. Det dåliga samvetet kryper minsann ändå på av nån konstig anledning. Är säkert för att jag innerst inne vet att jag borde spara mina pengar istället, måste lära mig att spara!! usch, jag gillar inte ordet spara.

Dessutom, varje gång man ska springa på mellandagsrean hittar man ju bara saker som det inte är REA på. För allt med röda prislappar på är antingen i fel storlek eller ful färg. Så vad gör man inte!?

Just det, när jag ändå skriver här kan jag ju lägga in en resumé av juldagen. Den blev rätt så rolig. Helt okej förfest fast den inte va så lång, blev stress till krogen i onödan. Trodde det skulle vara massa folk och oändligt långa köer men det visade sig att det va som en helt vanlig lördag. Med andra ord INGET folk innan 12 typ. Såå det va ju bara att gilla läget och inta baren. Köpte lakrits-shot som värmde gott, har inte druckit det på hur länge som helst. Sen blev det cider och en massa mingel, som vanligt. Va tyvärr inte alls så mycket folk som man trodde det skulle vara, mycket konstigt med tanke på vilken folkmassa det brukar bli på just juldagen. Aja, kul hade vi iaf även om vissa visade sig från sin svinigaste sida. Shit P asså, gå och lägg dig!

Aja, nog om det. Har jobbat idag och det gick rätt så bra. Efter jobbet imorrn har jag en härlig långhelg framför mig, ska bli hur skönt som helst!

Sen är det inte många dagar eller för all del timmar kvar på år 2007. Shit känns konstigt, det här året har verkligen gått fort och då ställer man sig som vanligt frågan - Och vad har man gjort?

Jaaaa, antagligen supit och legat! hahaha ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0