GOD JUL

Jaha då har man firat julafton. Förutom att jag fick jobba igår så blev det en lugn och mysig jul med bara mamma, pappa och brorsan. Vi firar nästan alltid med en massa släkt men ibland kan det vara skönt och va med bara familjen faktiskt.

Jobbade ju som sagt igår, fick även jobba över eftersom en blev sjuk så jag va fruktansvärt trött när jag blev hämtad efter jobbet. Fy fan, så trött som jag va igår har jag nog aldrig varit. Åt iaf julmat och det va gott, mammas hemmagjorda köttbullar är ju inte helt fel alltså! Hällde i mig massa julmust oxå sen va jag ju totalt död. Blev soffläge en stund, tog ett litet vil framför TV:n.

Sen hade man ju tydligen varit väldigt snäll i år verkade det som. Fick massa finfina julklappar. Fick bland annat ett skoställ (jaa jag behövde veeerkligen ett), nya bestick, en parfym, nya kuddar till soffan, presentkort på HM, en pajform och lite annat smått och gott! :)

Ikväll blir det fest deluxe. Ska hoppa in i duschen snart och sen ska jag göra mig fabulous. I kylen står det ett gäng iskalla rabarbercider och väntar, mums!

Imorrn mår man väl anatagligen som man förtjänar...

puss

image106
Fick en ny DKNY, tackarrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0