Julfest 1

Jaa då va den första julfesten över. Kommer ju en till nästa helg.

Blev en rätt stressig fredag, först jobb och sen va det bara och springa hem och fixa iordning sig. Sen tillbaka till jobbet där alla skulle ses innan. Åkte buss ut till Tornet där festen skulle va, hade aldrig hängt där innan men det va riktigt trevligt och hur mycket folk som helst.

Först drack vi glögg och minglade omkring med en massa folk sen fick vi gå in och sätta oss. Tog inte lång tid innan man började pimpla i sig drickbart. Gratis alkohol va det ju oxå så det va ju inte helt fel. Stod en massa vidrig julöl på borden som man fick gå och byta ut till vad man ville i baren. Jag samlade ihop typ fem flaskor öl och gick dit, kom tillbaka med cider istället och dom hällde man ju i sig på ganska kort tid. Mat blev det ju desto mindre kan jag ju säga, haha!

Tog som sagt inte lång tid förrän jag va onykter och av nån jävla anledning ska jag prata med precis alla då. Folk måste undrat om man nånsin kunde få tyst på mig för jag pratade verkligen konstant med nästan alla. Va ett jäkla "bla bla bla.." haha, typiskt mig! aja, åkte in till stan strax efter 10 och yrade omkring på ågatan och visste inte vart vi skulle. Slutade med att alla utom jag gick till Harrys. Jag gick upp till Platens och väntade på att Becka och Lisa skulle komma. Hängde med mina favoritvakter under tiden, stod och snackade skit och blev bjuden på julmust,  hihi :) sötaste vakterna!

Hann tyvärr nyktra till lagom tills vi skulle gå in och det va inte mycket folk ute. Dessutom tog mina skor tog död på mina tassar så efter inte allt för lång tid gick jag faktiskt hem. Va sjukt trött oxå så det va gött och krypa ner i sängen. Sov oändligt jävla länge kan jag säga. Hann knappt se dagsljus dagen efter juu, så ikväll lär det väl bli svårt att sova. Har inte gjort mycket vettigt idag heller, mest varit seg i huvudet, druckit massa julmust och kollat på Desperate Housewives säsong 3.

Imorrn ska jag till IKEA och köpa grejer till lägenheten, måste ta en bild på tavlan när jag satt upp den sen och lägga in här i bloggen. Den är så grymt snygg så alla måste se den!

Ska snart försöka sova.

Förövrigt visar bloggen totalt fel tider när jag uppdaterar mina inlägg. Vet inte varför men vill bara upplysa om det så inte folk tror att jag t.ex ska gå och lägga mig klockan 1 på förmiddan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0