Män som viker ut sig

Jag har hittat en bok full med testosteron i högklass.

Boken "Guds gåva till kvinnan".

Att män ofta har en tendens att betrakta sig själva som en gudagåva till kvinnan är väl ingen hemlighet. I den här boken uttrycker dom det med vågade bilder där skjortorna är uppknäppta och sängkammarleendet bländar.

I Guds gåva till kvinnan finns dom bästa, roligaste och hetaste pinupbilderna på manliga kändisar från typ 80-talet. Här viker manliga sexsymboler som Dolph Lundgren och David Hasselhoff ut sig i övertygelsen om att de är störst, bäst och vackrast. Men även skådespelande män som Richard Gere och Robert Redford visar hud på några sidor i boken. Det är skillnad på att vara manlig sexsymbol och manlig skådis men en sak har dom alla gemensamt i den här boken. Dom vill alla med en bild tala om vilka alfahanar dom är. Jaa för det är precis vad dom är, alfahanar. Ni vet, sånna där karlar som är kvicktänkta, extremt självgoda, talangfyllda oftast lite halvt mansgrisiga, och har klättrat snabbt i karriären. Det är väl ungefär vad som står i ett lexikon om man slår upp ordet alfahanne!?

Anyway, klockren bok iaf! väldigt underhållande bilder på alla dessa tidlösa hunkar. Måste absolut läsas, eller det är väl iofs inte så mycket att läsa men spana på däremot.

image101

David Hasselhoff har fått äran att ta plats på omslaget, haha tyvärr är ju han inte het nånstans alltså!

Nu ska jag ner och hämta min tvätt. Sen ska jag faktiskt sova, ska ju tydligen jobba imorrn. Jaa jag kommer spendera mer än hälften av min julafton på jobbet. Sad but true.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0