Onödigt kallt

Idag har vi julfestat lite. Druckit glögg, ätit pepparkakor och haft vilda diskussioner om alla dessa mansfolk (som vanligt). Försökte få i mig lite vin oxå med det tog emot. Har köpt samma vin för många gånger så nu tog det bara stopp. Aldrig mer det vinet, slutade med att jag gav bort det. Blev åter igen inte nån utgång och det va ganska skönt faktiskt.

Va länge sen jag va ute nu vilket inte gör nåt eftersom jag mer eller mindre bodde på krogen en period. Men på juldagen är det fan ingen som ska banga utgång! nej det är ju dagen då precis ALLA går ut. Då ska vi vingla ner på Platens med varsinn karatefylla kan jag lova! :)

Usch och fy fan va kallt det är ute föresten. Jag hatar när det är kallt i december men ingen snö, då känns det onödigt att det ska vara såhär kallt överhuvudtaget. Åh vad jag vill snabbspola alla dom här kalla månaderna och helt plötsligt bara hamna mitt i sommaren. Allt känns så mycket lättare då ju. Saknar att ligga vid stångån en hel dag och bara sola och snacka skit. Eller ta en kall på stora torget i kvällsolen, kolla på folk och röka halvt ihjäl sig. Är inte heller helt fel och sitta på Yngves med en kaffe och spana på män så ögonen nästan trillar av, äta glass i domkyrkoparken eller ta ett vil i trädgårdsföreningen på en filt. Naehhh jag vill ha sommar NU!

Jaha och nu är jag rastlös oxå. Kommer inte kunna sova än på ett tag. Får väl kolla på film eller nåt.

En ganska dålig lördag är det.

puss

image99

En cigg och en strawberry desire på bryggan vid stångån. Då är fan inte livet så hårt alltså.

(bilden är från i somras när man i princip bodde vid stångån på sin lediga tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0