Oemotståndlig

Mår betydligt bättre nu än sist jag skrev. Tur det, för det klär inte mig att gå runt och vara ledsen. Har gått från att torka tårar till att vara iskall istället. Det är lättare att hantera vissa saker då.

Jag är arg på DIG! jaa, du är elak och det trodde jag inte att du kunde vara. Men som sagt, jag är iskall mot dig nu och det kanske inte du trodde att JAG kunde vara!?

Nog om det nu..

Det har förövrigt varit en sjukt skön vecka och grymt rolig helg iaf. Veckan innehöll extremt lite jobb, har mest hängt med bästisarna, glassat på stan och svängt lite på Platens.

Blev lite after work i onsdags med några från jobbet, Becka va oxå med på ett hörn och det va populärt må jag säga, männen från mitt jobb blev ju som galna! haha, jag kände mig oxå jävligt oemotståndlig den kvällen kan jag ju säga. Shit karlar asså, ibland gör dom ju totalt oväntade saker, som iofs kan va trevliga..

I fredags blev det spontan utgång. Jag och Ida drack varsitt glas vin och drog ner på Platens en sväng. Minglade runt med en massa trevligt och otrevligt folk. Upptäckte att en viss ägare på "Blue Heaven" tydligen va jääävligt trevlig..! ;)

Faan jag är tydligen så jävla oemotståndlig!

I lördags va det dax för mera fest. Emmas födelsedagsfest som efter mycket om och men blev hemma hos Judith. Det va en fest med lagom mycket drag. Satt och pimplade i mig några strawberry desire och blev sådär lagom halvfull. Gick till Platens (nähä?) innan 11 och gled ner där gratis, gööött! Blev en rätt soft kväll, va typ nykter och sprang mest omkring och va allmänt snygg i min klänning, hihi.

Idag har det varit en typisk söndag. Det har regnat, vi har hängt gäng och ätit onyttiga saker och kollat på film. Som det ska vara en söndag. Iofs bjöd jag mina päron, farmor och farfar på fika på förmiddan. Det va trevligt av mig tycker jag! Jag va dock seg som bara den men höll rätt god min ändå.

Åhh nu är jag sådär opassande pigg igen. Va "tvungen" och ta ett vil förut idag. Man borde inte göra det men gud va skönt det är asså! hmm, man kanske skulle kolla på nån gammal halvdålig film så man blir trött!?

Fan jag borde egentligen vara jättetrött så som jag har hållt igång den här veckan med fester och grejer. Iofs, när jag känner efter är jag väl inte riktigt som jag ska i kropp och själ. Men det är då man vet att man lever! ;) Hur som helst ska jag ta det lugnt nu ett tag fram över, försöka iaf..

Over and out.

puss

image53

En lördagkväll på Platens. Becka och jag nafsar på Sommer som vanligt och
inte fan ser han ledsen ut för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0