Work work

Har varit skönt med lite ledigt men nu är det dax att få ordning på allt igen. Framförallt min dygnsrytm, den har ju blivit totalt fel. Nu ska man istället gå upp tidigt, jobba, INTE gå ut mitt i veckan och gå och lägga sig på normala tider. Satte igång och jobba idag iaf, va riktigt kul faktiskt. Det är nog mest tack vare att jag har grymt bra arbetskamrater! :)

Regn va det inte dåligt om idag, fy fan! När ska det bli sommar egentligen!?

Helgen va iaf så jävla bra! speciellt fredagen..mmHmmmmm! hihi ;)

Snart ramlar lönen in på kontot oxå, kan det bli bättre? naeh jag har levt så jävla snålt senaste tiden men det är inte eko i min kyl längre iaf. Min snälla mamma tyckte synd om mig och köpte mat till mig häromdagen! naawww!

Ska styra upp lite i min lägenhet nu, den är full med kläder och i köket finns det massa jobbig disk, blä! Här brevid datorn ligger det även sjukt mycket viktiga och oviktiga papper som man borde gå igenom..

Är så mycket man borde...

Aja, mer nån annan dag!

puss

image55

Jaa jag kan bli bra på bild, va äääre? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0