Lugn midsommar och upptagna män

Shit vilka grymma helger det har varit senaste veckorna! har hänt riktigt roliga saker!

Hmm, har kommit fram till att jag är så jävla bra, det är jag döhhhh!

Jobbat hela veckan lång har jag oxå, helt okej.

Sen va det dax för långhelg, gud så skönt! startade helgen med jobbfest. Riktigt trevligt, bästa folket från jobbet och så Erm på ett hörn! drack mig kanonfull på strawberry desire, farligt gott! smakar som kolsyrad jordgubbssaft. Som vanligt när man festar med jobbet blir alla grymt ärliga och saker och ting kommer fram, svinkul juu! Hoppade över att gå ut på krogen och det va rätt bra, va fan trevligare och sitta kvar och festa :) Somnade på soffan gjorde jag oxå, riktigt obekvämt måste jag säga! kände mig helt fel i kroppen, typ sne och jävlig! sov ändå bara 3 timmar eller nåt, vaknade av att det luktade öl från bordet framför soffan som va fullt med äckliga ölburkar, iuhhh. Åkte hemåt och duschade, åt lite och tog ett lååångt vil. Riktigt gött.

När jag vaknade kom jag på att..fan, det är ju midsommar! haha, närå såå va det väl inte. Har bara inte lyckats så bra med att styra upp några ordentliga planer till midsommar. Blev iaf den mest stillsamma midsommar jag nånsin varit med om och tur va väl det för jag har varit konstant bakis precis heeela dagen och dessutom har det ösregnat! så jag, Jessica och Caroline har bara degat framför TV:n med chips, läsk och film. Kollade på " Failure to launch" med Sarah Jessica Parker och sjukt heta Matthew McConaughey plus en rad andra snygga män som va med i filmen. Grymt bra film faktiskt.

Fan mitt huvud gör fortfarande lite smygont, va äääre? envis bakfylla, tyyydligen..

Seriöst, en liten fråga bara. Va fan är det med upptagna män och mig? helt ärligt, det har jag undrat hur länge som helst. Har hur många gånger som helst råkat ut för män som redan är upptagna fast som tyyydligen inte har sett det som nåt som helst förhinder. Dom har gjort tvärtom mot vad dom borde, tagit för sig allt dom kunnat istället för att säga nej! sånna killar borde skämmas egentligen! eller är det kanske jag som borde? jag vet inte! jag är iofs singel och får göra va fan jag vill men jag är fortfarande en slyna! eller!? jamen visst är det väl så, att när otrogna män avslöjas blir dom ursäktade på ett ögonblick medans vi, "singel-slynorna" är svartlistade för all framtid. Jag vet att man inte ska ha nåt med upptagna män att göra för jag vill ju att andra ska hålla tassarna borta från min framtida karl sen. Men det sjuka är att jag konstigt nog faktiskt på nåt sätt gillar det, när upptagna män vill ha en. Man känner sig faktiskt otroligt sexig och oemotståndlig när en kille som lika gärna kan gå hem till sin brud väljer att följa med mig hem istället. Fy på mig som tänker så men jag kan bara inte låta bli..

Fattar bara inte varför dom upptagna männen dras till just mig!? känner mig som en vandrande "temptation island" ibland, haha!

Hur som helst, ska bara säga att DU tog honom från mig innan jag knappt hann få honom och efter såhär lång tid måste jag säga att jag njuter i fulla drag av att det tyydligen är MIG han vill ha ändå! är dock inte så konstigt när jag tydligen är bättre på alla sätt och vis..!

Sad but true..

Nog om det nu, imorrn är det tydligen lördag och folk hetsar om att vi ska gå ut. Kanske blir så, får se! :)

Hoppsan! är visst ljust ute nu..hmm, dax att sova!

puss


image51

Löjligt mycket romantik mellan Sarah Jessica Parker och Matthew McConaughey i "Failure to Launch".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0