Platens bar invigning

Åhh, igår öppnade Platens Bar sin dörr igen! självklart va vi och väldigt många andra där och firade in det nya och mycket hetare Platens. Vi hade ju VIP-inbjudan och kom dit redan vid 20.00. Oj, va fint det var! hihi

Ska iaf ta kvällen från allra första början..

Jobbade ju först 4 timmar, slutade vid tre. STRESS! skyndade hem, duschade, sminkade mig och gjorde mig allmänt fabulous. Skyndade vidare och började hetsa i mig en massa alkohol med Linn, Becka och Mli. Fan va snabbt vi drack, blev lite halvt salongsberusade (haha) lagom tills det var dax att skynda vidare till själva Platens.

Väl på Platens blev det mera alkohol. Efter att vi kollat igenom hur fint det va på exakt varenda kvadratmeter va det ju dax att inta baren. Där bjöds det ju tydligen inte bara på heta män bakom baren utan även gratis alkohol (som Judith bjöd på, haha) jaa, gratis är ju förjävla gott såå vi drack en massa drinkar som smakade jordgubbssaft, lättdrucket och lättpåverkat! Hur som helst så kändes det som att det bara va vi som va fulla, haha. Va äääre!? aja, innan vi hann blinka va det iofs helt packat med folk på hela stället. Kan säga att precis ALLA va där, sjukt kul och mingla runt med gamla Platens-hängare som har tvingats hålla sig undan i dom två månaderna det varit stängt. Sen blev det en sväng på dansgolvet oxå, det nya dansgolvet. Hett!

Va iofs inte bara trevligt igår. Naeh, självklart ska en rolig kväll ha sina nackdelar oxå. Säger bara en sak, fy fan vad jag hatar vissa asså, dra åt helvete helt ärligt!

Inte nog med att folk är pinsamt fula och dumma i huvudet, när man skulle hem öste tydligen regnet ner. Mindre jävla kul. Hatar regn!  det ville inte sluta heller så när klockan blev mycket va jag tvungen att utsätta både mig själv och mina skor för regnhelvetet. Gick hem rätt tidigt, skulle ju tydligen upp och jobba halv 7..fan! blir aldrig som man tänkt sig men aja..huvudsaken är ju att man va där överhuvudtaget!

Promenerade hem i regnet strax efter 12 iaf. Kunde självklart inte sova såå dom fem timmarna jag kunde ha sovit sjönk till två timmar. Shit va trött jag var när jag gick till jobbet. Inte speciellt oväntat iofs.

Men...det är bara att ta nya tag och se glad ut. Platens ikväll med, såklart! (antagligen imorrn med, hihi) förfest hos Judith dock utan lika mycket alkohol som igår. Blir en lugn kväll.


Aja, man kanske skulle ta och duscha.

Ses på Platens dåå!

puss

image43

    
Nya Platens Bar - mitt andra hem.

(foton av Fredric Sommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0