Den bästa sommaren

Fan va dålig jag är på att skriva dåå! ska bättra mig, det lovar jag!

Vad har hänt sen sist då? hmm, inget jättespeciellt egentligen. Har typ jobbat, köpt 3 par nya skor (jag behövde dom juu), blivit kär (haha, närå) och firat valborg.

Valborg va verkligen sommarens första kväll. Det va ju dock ingen sol och det blåste rätt kallt men vi hängde ändå mest utomhus. Vitt vin å grillning på balkongen hos Judith. Riktigt trevligt! lyssnade på massa sommarmusik, hällde i oss iskallt vin, pratade om män å rökte ihjäl oss. Lite senare drog vi vidare till nästa fest som oxå va rätt trevlig men jag va ändå hemma rätt tidigt. Lika bra juu, va ju ute i helgen så det räckte och blev över, HEHE!

Jag sitter och tänker tillbaka på allt kul man brukar göra på sommaren. Vissa saker går som på rutin när det är sommar. T.ex att sitta vid stångån med nåt kallt å dricka, sola i trädgårdsföreningen, käka glass i domkyrkoparken och spana på förbipasserande män, sitta på uteserveringen på Stora torget tills man fryser, vara utomhus tills det blir ljust igen, äta jordgubbar tills man tröttnar, utforska stan med en karl, använda alla mina lovely sommarskor, grilla överallt och när som helst!

Åhh, ge mig riktig sommar nu, kom igen! kan det bara sluta va kallt så man kan sätta igång med sina rutiner. Förra sommaren va såå jävla underbar! Det bästa va fan att jag skaffade jobb och fick en lägenhet mitt inne i stan!

Undra vad som kommer bli det bästa med denna sommar? att åka till Gotland? göra en ny tatuering? roadtrip till Västervik? åka på sista minuten? se Redhotchilipeppers på Roskilde? (jag vill), invigningen på Platens bar? eller kanske bara alla kvällar som kommer spenderas utomhus i kvällssolen?

Jaa, det märks väl. En sak är jag iaf ganska säker på. Det här kommer garanterat bli den bästa sommaren.


det va förövrigt 1 år sen...shit P azzz! naawww..


image23

Jag, Linn å Becka på valborg (solen lyser tyyydligen inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0