Party all the time

Har varit en skön vecka, ledighet gör alltid veckorna lite lättare och röda dagar gillas verkligen.

Har lyckats inviga Stora torgets uteservering i veckan oxå. Jag, Marie och Frallan satt där i onsdags och snackade skit och glodde på folk, riktigt trevligt! lite kallt bara men man överlevde. Åt grillat idag för första gången i år oxå, va hemma hos päronen och blev bjuden på grillat och fruktsallad. Så jäkla skönt å slippa laga mat själv såhär en söndag!

Tog det iaf lugnt i fredags. Jag och Mimmi kollade på TV sen mötte jag Becka och Judith i stan. Följde med dom en sväng till 55:an och drack en cider. Dom fortsatte ut på krogen men jag gick faktiskt hem och sov. Duktig Clara! hihi..

Blev ju iofs party igår då. Judith hade inflyttningsfest här på andra sidan vägen. Va rätt mycket folk och riktigt trevligt. Blev visst utgång sen oxå, lyckades ta oss in på Harrys/BK/Riva, igen! tur att man har kontakter där asså! :) eftersom man måste vara 23..egentligen. Det va iaf massa folk. Vi blev iofs förföljda av typ 3 olika män, skitjobbiga va dom. Kan inte bara visas fatta ibland!? tyyydligen inte! obehagliga karljävlar asså. Tänkte be dom tre heta polismännen utanför att komma och rädda oss där ett tag! hade varit trevligt! Mhm det är nåt med män i uniform asså! typ brandmän, poliser och vakter...jaa, jag skulle ju asså! ;) Testosteron!!! haha..
Hmm just det! träffade fan en lokal kändis oxå! woho! en karl som jobbar på TV4 Öst, kollar ju på det varje morgon på jobbet när man äter frukost. Jag gick iaf tydligen fram till honom och hade världens utlägg om att han va jättebra, snygg och att jag kollade på TV4 Öst bara för att han va med. Vet i fan om allt det där va sant men aja..han blev glad iaf! haha..

Gick hem i gryningen bokstavligen. Va fan ljust och jävligt ute då. Kunde inte sova för solen tog sig ju in mellan mina persienner, riktigt störande. Va helt varmt oxå, usch jag gillart inte! hatar att det är morgonsol på den här sidan av mitt hus, dumma!

Det va väl ungefär hela helgen.

Vill ha lön typ NU! är så jävla fattig nu asså. Har liksom inget hemma. Eller joo typ en påse morötter, äppeljuice och ketchup. Yeah! Behöver köpa nya kläder oxå, åhh vill ha nya jeans! :/

Naeh ska nog gå ut en sväng, skulle va skönt! Sen blir det nog film å popcorn i nåns crib. Brukar va så på söndagar.

Åhh nu är det ju sol ute oxå! LÄGLIGT!

Kvällens hetaste låt igår va förövrigt "Go west" med Pet shop boys. Jävligt underskattad låt asså! haha..

"Gooooooooooooo weeeeeeeeeeeeeeeeest..."

puss


image35

Shit heta azzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0