"Sweden, one point.."

Har tagit det riktigt lugnt, hela helgen faktiskt! så grymt skönt. Filmkväll i fredags och tydligen schlagerkväll i lördags. Jaa, usch vi kollade på den där jäkla skiten rent ut sagt! va det värsta jag sett på länge.

Jag har inte varit insatt i det här med melodifestivalen och Eurovision song contest alls. Det enda jag visste va ju att The Ark skulle va med. Blev fan nästan lite besviken på dom när jag fick höra att dom gått och blivit schlagernördar! att tävla i melodifestivalen verkar vara som med rökning. Det är svårt att sluta när man en gång börjat. Ska inte påstå att The Ark har varit några slags idoler för mig men ändå blev jag lite förvånad och bevsiken, trodde inte dom skulle gå med på att medverka i melodifestivalen.

Såg iaf på själva Eurovision song contest igår. Det va ju sjukt pinsamt att se vilken fruktansvärt dålig smak folk har. Jag trodde inte man kunde komma långt med en låt som bestod av hetsiga trumslag, en slags operasång som tar kål på trumhinnan, fjolliga män i vita kostymer sjungandes om kärlek eller sorgliga brudjävlar som ser ut som dom är på väg till en begravning. Men tyydligen va det just det folk där ute i världen ville se och höra mer av med tanke på dom sjukt höga poängen dessa låtar fick. För att inte tala om den låtjäveln (ursäkta språket) som vann, det va verkligen det sämsta jag hört och sorgligaste jag sett. Till och med jag som i vanliga fall inte bryr mig om vem som vinner den där skiten eller tycker att det är en särskilt underhållande tävling överhuvudtaget störde ihjäl mig. Jag va upprörd som bara den! va nästan skrattretande arg, haha! men ärligt, det fanns faktiskt låtar som va rätt okej. Va till och med så pass okej att dom lätt skulle kunna spelas ute på krogen. Måste även tillägga att The Ark bjöd på ett jävligt bra framträdande, räckte dock inte ända fram men dom bryr sig nog lika lite som jag. Tycker mest det är illa att folk inte har nån som helst smak för vad musik är. Jaaa, jag vet att alla har olika smak men hallå!? håll med om att vissa bidrag knappt kan räknas som musikaliska!

Nog om det nu.


Jag borde inta sängläge. Börjar tidigt imorrn, usch!


En liten detalj bara, det borde vara förbjudet för män att teasa! va fan är det om!?

Riktigt störande är det iaf.....shit P azzz!


aja, godnatt och puss


image33

The Ark - schlagernördar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0