Det går aldrig att dölja en fylla

Jaa efter en veckas jobb och slit blev det till slut helg, tackarrr!

Har iofs varit en rätt rolig vecka. Jobbet har gått bra som fan och jag har blivit  födelsedagsfirad nästan varje dag! jaa tisdagen har jag ju redan berättat om i inlägget innan. Men i onsdags blev jag firad av Marie och Marie, Susse va oxå med på ett hörn. I torsdags bjöd Jessica på tårta och på fredagen va det fest hos mig och då kom resten! :)

Jaa i fredags va det som sagt förfest i mitt crib. Har inte festat hos mig sen 1947 så det va riktigt trevligt. Drack rabarbercider och blev onykter. Försökte både dölja det och förneka det men det funkade visst inte. Nej hur fan döljer man en fylla egentligen!? den både hörs och syns hur lätt som helst när nån (jag)  börjar bli full. Aja va iaf nostalgiska och bläddrade igenom alla mina gamla skolkataloger på förfesten och då kan jag lova att man inte behövde vara onykter för att garva ihjäl sig. Herregud, hur såg man ut egentligen!? skulle nog va lättare för alla som läser att förstå vilken förändring jag har gjort utseendemässigt om jag la ut en bild på mig själv från typ 7:an. Men samtidigt vill jag inte skämma ut mig själv totalt, haha!  Vi kom fram till att det pinsamma va ju att DÅ gick man omkring och trodde att man va typ snygg och häftig. Sad but true! Får va glad att man är het nu iaf. Fast iofs, om några år kanske jag tittar på gamla bilder från när jag va i 20-årsåldern och tänker "naeh hur såg jag ut egentligen? trodde jag att jag va häftig eller?.."  Kan nog inte bli värre än bilderna från högstadiet dock.

Efter mycket om och men tog vi oss iaf till Platens där min fylla tyvärr dog totalt. Inte bra alls tyckte jag, dessutom va det ju typ inget folk där och när dom väl började ramla in så va det nästan inget folk man kände. Fattar inte vart alla va. Fredagar på Platens brukar aldrig slå fel, är ju alltid massa folk man känner som hänger där då. Mycket konstigt, va iofs helgen innan lön så folk kanske valde det billiga alternativet. Att stanna hemma. Gick iaf hem tidigt och när jag väl lagt mig i sängen upptäckte jag att allt snurrade. Mycket intressant! haha, nej det va nog mer jobbigt när jag tänker efter.

Sov oanständigt länge, till 14.00. Vaknade med värsta huvudvärken, trodde först jag drömde att jag hade ont i huvudet men när jag satte mig upp märkte jag att huvudvärken följde med. Gjorde sen allt för att försöka få slut på det hela. Drack typ 3 liter vatten, lagade mat, duschade och drack kaffe. Nån gång framåt kvällen släppte den jävla huvudvärken och jag kunde känna mig som en människa igen. Så pass att jag orkade städa och diska!

Skulle blivit utgång ikväll med men jag hade verken ork eller egentligen råd med det. Måste leva snålt i veckan. Blev tacos och film hos Becka. Kollade på "Ladder 49", så jävla bra film, schämtar inte! va helt insatt! Sen pratade vi som vanligt om män. Är alltid kul att sitta och analysera dom små liven. Kom fram till att män är så jävla rädda för vissa saker och att vad dom än försöker få det till så är det iaf inte vi som hetsar om ett och annat.  Men oj vad vi tycker om dom ändå, haha!

Nu ska jag sova.

puss

image82

"Ladder 49" innehöll inte bara heta män, den va bra oxå!

hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0