Happy birthday to ME!

JAG FYLLER ÅR IDAG!

Eller den här dagen är snart slut men jag har haft en fabulous födelsedag! :) Numera går man omkring och är 22 år gammal och inte fan känner man nån skillnad, kollade mig i spegeln i morse och va lika snygg som vanligt såå..hihi :)

Har fått finfina presenter av mamma å pappa idag! fick ett duntäcke som prasslar och är allmänt fluffigt och helt mysigt! så fick jag ett svart överkast oxå så i natt sover jag i the most fabulous bed kan jag lova! :) sen fick jag en parfym och en kaffebryggare. Äntligen kan man dricka RIKTIGT kaffe på morgonen! tackarrr! :)

Min telefon har förövrigt plingat som aldrig förr idag. TACK för alla sms jag har fått från alla! :) (till och med vissa töntar kom ihåg min födelsedag, mycket intressant!) haha..

Veckan verkar rulla på med en jävla fart, är redan onsdag imorrn juu! blir nog nån slags fest i helgen. Har varit två helger i rad utan sånna saker så nu är det fan dax! Har ju ny klänning med så den måste ju användas!

Nu blir det duschen och sen ska jag verkligen krypa ner i min numera väldigt sköna säng, märks om jag lyckas vakna alls imorrn. Kanske sover FÖR gott i den nu..!?

puss


image81

Inte ett enda spår av att man blivit äldre, kan ju komma igen
när jag blir 30 kanske..!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0