Snö

Jaa, det har seriöst kommit lite snö. Inte mycket men den finns där och jag tycker inte det är roligt alls. Naeh jag fryser och längtar redan till våren och sommaren! usch :/

Lugnaste helgen på väldigt länge har iaf snart passerat. Förra helgen va iofs oxå helt fri från fest men då jobbade jag ju så den blev inte helt och hållet lugn ändå. Denna helg har däremot inte tagit allt för mycket på krafterna.

I fredags gick jag ut från jobbet och mötte ett töntigt snöblandat-regn-oväder som va helt olägligt eftersom jag inte hade nåt paraply. Jag blev förbannad och gick genom stan, hittade en jättefin klänning och blev lite gladare! Sen gick jag förbi världens bästa Becka och hängde där och snackade skit, fick en tidig födelsedagspresent oxå! nya påslakan som va hur fina som helst, tack vännen! :) sen va ju den stora frågan om man skulle gå ut och festa eller inte!? efter mycket om och men bestämde jag mig för att faktiskt inte gå ut. Tro det eller ej!

Gick hem (fortfarande i ett jävla cp-väder). Spenderade sen hela fredagen i soffan framför TV:n, kollade på "Fast and the furious", fy fan vilka MÄN asså! Vin Diesel har inte dålig kropp döhhhh! annars va det mest massa shit på TV, är ju inte van vid att sitta hemma på fredagkvällarna eftersom dom oftast spenderas på krogen. Behövde iaf inte känna mig ensam för jag pratade i telefon med tönten typ hela kvällen oxå, mm mycket intressant! haha :) man kan säga att han och jag hängde typ hela fredagen, hihi. Somnade sött relativt tidigt och vaknade upp utan bakfylla och det va inte helt fel och säkert inte helt onyttigt heller.

Lördagen blev lika lugn den. Softade halva förmiddan sen gick jag upp till stan och drack kaffe med mamma. Sen blev det middag, skitsnack och ett glas vin med Susse, Sara, Elin och Sara. Riktigt trevligt. Satt och pratade gamla minnen och körde massa frågespel som tydligen va från 11 år men som visade sig va svåra för sånna som är 21. Antingen är det vi som är dåligt pålästa om årtal, krig och geografi och sånt eller så är bara 11-åringarna numera extremt allmänbildade..!?

Inte helt oväntat började alla hetsa om att vi skulle gå ut sen men jag va stark och gick hem, är inte på festhumör alls den här helgen. Aja nu sitter jag här och är töntig och skriver blogg en lördagnatt med MTV:s "partymode" rullandes i bakgrunden! festligt värre med andra ord!

Fast snart är det nog fan dax att sova.

puss

image78

Vin Diesel och Paul Walker är fan oanständigt heta båda två!

Kommentarer
Postat av: abdullah

ultimata trekanten med paul walker och win diesel! GEEEEE MIIIIIG!

2007-11-12 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0