Stressad

Jaa fy fan. Jag har verkligen varit stressad och uppe i varv dom senaste veckorna. Jobbat som en galning, jobbar över, knappt tagit några raster och när jag väl haft tid att sätta mig ner då blir jag rastlös efter typ 5 minuter. Shit jag måste stressa ner lite! är guld värt att jag varit ledig nu i tre dagar efter att jobbat sju dagar på rad. Är bara jobb torsdag, fredag den här veckan. Lite lagom efter dom här veckorna som varit. Jag börjar bli människa igen, speciellt efter all sömn jag tagit igen nu när jag varit ledig! :)

Helgen blev ganska trevlig ändå. Trots att jag inte kunde gå på årets halloweenfest på Platens! :/ blev att spendera helgen på jobbet! dock med ett härligt OB-tillägg på lönen, tackarrr! sen fick jag träffa en viss tönt som va kalasfull fast söt ändå! ihhh, mysigt som fan va det!

Tvingades sen ta mig upp vid 6 på morgonen och gå till jobbet, usch! va nog det värsta jag varit med om. Det va kallt, jag hade knappt sovit alls och jag va inte motiverad överhuvudtaget till att jobba. Va nära att somna flera ggr på jobbet sen oxå, fy fan så trött jag va! helt sjukt! sov skapligt länge dagen efter kan jag lova.

Nu börjar det bli riktigt mörkt tidigt. Först är det mörkt när man går till jobbet och när man är på väg hem börjar det redan bli mörkt. Man hinner ju knappt se dagsljuset. Saknas bara att det kommer en massa jobbig snö! usch, jag hatar att frysa och så fort det kommer snö blir jag som en liten bambi på hal is, halkar alltid hundratals gånger varje vinter! spelar ingen roll vad man har för skor, jag lyckas halka ändå! aj aj :/ Är iofs fint med snö sen vid jul och nyår men annars kan den helt ärligt gå och lägga sig.

Jag har iaf köpt en ny vinterjacka och den är såå fin. Tänkte ju köpa en skinnjacka men jag hoppar över det, kanske blir en längre fram. Nu har jag iaf världens finaste trenchcoat i ull. Grymt snygg och skön som fan!

Nu ska jag dricka kaffe, jävla snabbkaffe. Fy fan, måste köpa en kaffebryggare!

(Jag fyller år på tisdag nästa vecka bara så alla vet, hihi)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0