Jobb, fest och härlig höst

Jag veeet! jag är sämst på att skriva blogg! den dåliga ursäkten är nog bara att jag inte haft tid eller inte orkat rättare sagt. Det första lät bra, det andra va nog sanningen..!

Tack vare att jag är lat ligger jag ju en eller nästan två veckor efter i uppdateringen..såå jag börjar med en kort resumé av vad som hände förra veckan, förra helgen och veckan som gått nu.
Förra veckan va fylld med en massa jobb och slit. Det har faktiskt varit riktigt kul måste jag säga, just nu trivs jag nåt så enormt på jobbet och i och med det känner jag att jag gör ett ännu bättre jobb då!

Veckan slutade iaf med en helg fylld med väldigt mycket fest. I fredags blev det förfest hos Elin med en jävla massa vin. Riktigt trevligt, hade plockat fram en massa gamla skivor från typ högstadietiden så musiken va jävligt vintage. Sen gick jag, Linn och Ida och mötte Becka nere på Platens. Där minglade vi omkring som vanligt. Kvällen borde ha slutat tidigare än vad den gjorde, man borde inte druckit det man drack och egentligen skulle man väl kunna dra slutsatsen att vi inte skulle gått ut överhuvudtaget. För dagen efter va alla så jävla sega, bakfulla och trötta. Jag klarade mig dock ifrån att va bakis men shit så trött jag va. Inte bra när man har en 25-årsfest framför sig.

Den stora 25-årsfesten för min bror blev riktigt rolig trots att fredagen hade tagit på våra krafter. Mycket folk, mycket mingel, Olsson & Skog och god mat gjorde väl iofs det hela lättare att komma på rätt spår igen. Det hela avslutades med att i vanlig ordning gå till Platens och fortsätta festen där. Grymt rolig kväll.

Nu sitter jag här och har precis avslutat ännu en veckas jobb. Har varit väldigt mycket att styra med jobbet denna vecka, dessutom är typ alla sjuka, förkylda och sånt. Så vi andra har jobbat för typ tre pers var känns det som. Nu kan man njuta av helgen med ett jäkla gott samvete! Ikväll blir det vin och möjligtvis en sväng till Platens.

Nu är det iaf höst på riktigt. Jag måste erkänna att det är rätt härligt ändå. Kom fram till det idag när jag promenerade hem från jobbet genom trädgårdsföreningen, att det är ändå rätt fint när solen lyser och alla löv är gula. Saknas bara en snygg skinnjacka, tyvärr har jag inte hittat nån än, ska springa på stan imorn och kolla tänkte jag.

Tycker förövrigt att vissa töntar ska komma hem snart, saknar dig faktiskt! :/

Nu ska jag ta ett vil så man orkar gå ut ikväll.

puss

image69

Tog en bild på hemvägen för att visa hur härligt det är med fina höstdagar. Råkade dock hamna två vädligt heta män i ett väldigt roligt TV-program i förgrunden. Va inte alls meningen..


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hehe, går du ut VARJE helg o alltid till Platens? ;) Jag ska till Linköping sista helgen i oktober, snart alltså. Då ska jag ut o partaja tänkte jag :D kram!

2007-10-08 @ 13:45:55
URL: http://tanja.mejlamej.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0