Lön och shopping

Jag jobbar, jobbar och jobbar numera! känns inte som jag hinner mycket annat juu. Det kan man se på tillståndet min lägenhet är i. Den är stökig döhh! hinner ju aldrig städa, dammade och grejade lite igår men det räcker inte, skulle liksom behöva storstäda stället. Fan får väl styra med det i helgen då.

Åhh idag va det äntligen LÖN. Fy fan så gött och se lite cash rulla in på kontot! firade det hela med att ta värsta shoppingrundan idag efter jobbet. Shoppade halvt ihjäl mig. Köpte TVÅ par skor, oops! hihi, jag va tvungen! köpte ett par svarta stövlar med het klack som satt helt perfekt, man blir totalt fabulous i dom! sen gick vi förbi den nya skoaffären som har öppnat, kunde inte låta bli att gå in och bara kolla lite. Slutade med att jag köpte ett par skor till. Kan uppfattas som ett onödigt köp  och det va det väl antagligen oxå. Men va fan, hello new shoes!

Köpte såklart kläder oxå bland annat värsta heta myskläderna. Dom ska jag ha när jag kollar TV på söndagarna och när jag går powerwalk runt stångån! hihi :)

Sen när man kom hem va man visst tvungen å betala räkningar. Såå nu har det redan minskat en aning på kontot men det va det värt! shit shopping kan göra en på löjligt bra humör, speciellt skor! jag schämtar inte! :)

Hittade även min drömtelefon idag. Sååå jävla het mobil, måste ha den!!! en sony ericsson w580i är det. Svart, grå, turkos och allmänt snygg! behöver faktiskt en ny för den jag har nu fungerar inte som den ska asså.

image75
Ge mig!!!


Imorrn är det äntligen fredag, tackarr! är upplagt för fest och massa sömn! fy fan vad jag ska sova i helgen. Ska bli såå grymt skönt.

Helvete vad jag fryser, min lägenhet känns som nordpolen. Vet inte om mina element funkar, verkar inte så asså. Ska ta en varm dusch och krypa ner i sängen, ska upp tidigt som fan imorrn juu, usch! :/

Aja, full fart mot helgen iaf..

puss

Kommentarer
Postat av: Tanja

Okej :) Går det bra på jobbet? Jag var hemma i Linköping nu i helgen, men hann som vanligt inte med allt man vill...
Jag har fullt upp med allt som vanligt. Sju hästar hemma nu, snart åtta. kramar

2007-10-30 @ 12:43:46
URL: http://tanja.mejlamej.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0