Är det bara jag som hatar hockey?

image214

Detta blir ett snabbt och kort inlägg. Tänkte mest klaga på hockey och slänga in en rykande färsk låt, en grymt bra duett mellan Justin Timberlake och Madonna. Riktigt lysande tillsammans måste jag säga! Tycker att ni alla ska lyssna på den och komma i bästa helgstämningen.

Igår va vi ute lite spontant, kollade hockeyn först, så jävla tråkigt! Jag måste vara den enda i den här stan som inte bryr mig ett skit om hur det går för LHC. Är inte insatt överhuvudtaget, hockey är verkligen det värsta jag vet. Fotboll däremot är helt okej, där ser man ju iaf hur karlarna ser ut. Ingen töntig hjälm i vägen. Dessutom är fotbollsmän överlag hetare än hockeygrabbar. Jaa för varför tror ni annars att JAG skulle kolla på sport, om inte för att spana på heta män!?

Det va iaf rätt kul igår. Dissade vinterjackan och mina stövlar igår och plockade fram vårjacka och ett par snygga vårskor med kilklack och öppen tå. Upptäckte dock på hemvägen att det va helt fel val. Fan va jag frös och idag regnar det. Vad hände med det fina vädret? Aja, ikväll får man väl tänka till när man ska välja kläder och skor. Men som jag sagt förut, detta är ju ingen modeblogg så nån töntig bild på kvällens outfit får ni inte! hihi

Nähä om man skulle komma igång då, blir att hoppa in i duschen till att börja med. Ha en kanonbra lördag! Själv ska jag på birthday-party ikväll. Blir förhoppningsvis riktigt trevligt!

Återkommer med mera uppdatering imorrn!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0