Really, really bad!

image220

Ojojoj så dåååålig jag har varit på att uppdatera! Jag som nästan hade fått rutin på min blogg. Aja, det har iofs sina förklaringar. En iaf och den är riktigt bra. Det är ju nämligen vår med en liten släng av sommar! Jisses så underbara dagar det har varit denna vecka alltså. Helt underbart väder, man blir ju helt lycklig! Jaa och inte vill man väl sitta INNE och tråka framför datorn då heller!? Nej då vill man hänga utomhus så länge det är ljust ute typ.

Hmm, så ska man lyckas uppdatera mer än en vecka. Iofs har jag jobbat och slitit som vanligt. Usch det är inte kul att jobba när man ser folk utanför som sitter och njuter i solskenet. Men man får trösta sig själv med att det inom inte allt för lång tid är dax för semester. Det ska bli sååå skönt! Tre lediga veckor, tackarrr! Får se vad man ska hitta på då.

Förutom jobb har man ju självklart hunnit med massa annat oxå. I fredags grillade vi hos Christine, det va årets första grillkväll men absolut inte den sista. Fan va gott det är allstå! Sen kollade vi film och snackade skit. Riktigt trevlig kväll. I lördags blev det shopping på hög nivå. Gjorde stan i norrköping för en gång skull, kul och kolla lite andra affärer som vi inte har här. Köpte i vanlig ordning skor. Inte bara ett par utan tre. Man ska inte vara blyg när det gäller skor! :) Sen köpte jag lite allt möjligt, underkläder, linnen och en tröja. Lär inte vara det sista jag shoppar den här månaden om jag känner mig själv rätt.

Efter shoppingrundan åkte jag hem och gjorde mig iordning för kvällen. Party-dax! Först hängde vi på Beckas balkong med drickbart, bra musik och cigg. Satt där och pimplade rabarbercider i värmen. Så jävla gött! Sen gick vi bort till festen hos Judith där det som vanligt va massa folk och riktigt trevligt. Meningen va ju att vi skulle gå upp till Lorient och lyssna på när Beckas trummis-kille spelade med sitt band men vi blev kvar på festen så det blev verken nån konsert eller nån utgång. Kanske lika bra iofs, va så sjukt trött mot slutet av kvällen. Tur att man hade nära hem, rakt över vägen bara. Härligt!

Idag har man mest sovit, typ halva dagen. Det enda vettiga jag gjort är att handla och städa. Med andra ord bara en massa tråkiga vuxen-grejer. Sen blev det soffläge med en massa filmer. Har precis kollat på två BECK-filmer på rad, fan va bra dom är alltså! Fast nu är man ju lagom trött. Bäst man kryper ner snart så man orkar med att jobba imorrn.

Vad det än blir för väder den här veckan så lovar jag att skriva lite oftare!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0