Vårkänslor!

Vintern kan helt ärligt gå och lägga sig nu! :)

image206

..för nu är det vår!

Åh vilken perfekt lördag. Än så länge. Vaknade ganska skapligt för det första. För en gång skull kunde man ju fånga dagen. Sen drog jag upp till stan för att käka lunch med Idha, har inte sett henne på jättelänge så det va kul och ses och snacka igenom allt man missat. Ingen dålig uppdatering. Efter lunchen gick vi ut i ett riktigt vårväder, det va helt sjukt varmt i solen! Fick värsta vårkänslorna, lovely! Gick och köpte årets första glass och en kaffe bara för att fira in våren. Köpte en av GB´s nya glassar ananas-split och den va grymt god. Lätt nya favoriten. Sen gick vi upp till stora torget och satte oss på en bänk mitt i solskenet, Becka kom oxå förbi sen. På stora torget va fyra byggjobbare i full gång med att bygga ihop uteserveringen, äntligen! Då vet man verkligen att det är vår. Det va inte helt fel att sitta där med en glass och spana på heta byggarbetarmän, det är sånna små tillfällen man kommer på att livet inte är så hårt ändå. Förövrigt så passerade det ju ungefär tusen andra heta män i vårvädret som vi självklart spanade på. Bra dag!

Åh jag blir helt lycklig av detta väder. Jag är verkligen ingen vintermänniska. Visst snö är mysigt men jag hatar att frysa så sol, värme och allt såntdär är guld för mig! I like that. Med andra ord kan vintern och dess kyla ta ett långt vil och inte återkomma på ett bra tag.

Nää jag ska inte bli långvarig här, skulle mest bara upplysa alla om våren. Ikväll blir det middag hos Elin med hela gänget. Mycket middagar och grejer numera alltså, men å andra sidan så är vi ju tydligen vuxna.

Ha en bra lördag!

image209

Ananas-split, så jävla GÖTT!

puss

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag har också provat ananas split och den var riktigt smarrig! :D

2008-04-06 @ 03:15:03
Postat av: Idha

Tack för en underbar dag vännen. Ses snart igen. Puss o Kram!

2008-04-10 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0