Always on the run



Oops! Nu är jag sådär dålig på att uppdatera igen. Man faller visst in i perioder när man verken orkar eller hinner skriva nåt. På senare tid har det mest handlat om att jag inte tagit mig tid alls. Har jobbat som vanligt och därefter har man haft massa andra planer. Bla, bla, bla..det blir så ibland. Måste iaf först berätta att min farfar fortfarande är på sjukhuset men mår ändå relativt bra. Fast han blir nog som sagt kvar där ett tag. Får se hur länge, huvudsaken är iaf att han mår bra! :)

Hmm nåt annat nytt att uppdatera om!? Njaa, har väl kanske inte skett nåt jättespeciellt direkt. Har shoppat lite nya skor och kläder inför hösten. Har även skaffat mig en skinnjacka, äntligen! Den är hur snygg som helst och tillsammans med mina andra nya fynd i garderoben kan jag lova att jag kommer vara så jävla snygg i höst.

Well, jag ska tyvärr inte bli långvarig här. Måste sova typ nu. Borde jag gjort för lääänge sen. Fan.

Imorrn är det iaf fredag och det står party på schemat. Blir lite fest med E och hans kompisar. Ska bli roligt som fan och mycket intressant..! Jaa för han är ju så himla fin den där karln alltså!

Fortsättning följer..

hihi ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0