Fabulous friday



Äntligen helg då! Tycker veckan gått så jäkla sakta men nu är det iaf fredag. Har föresten inte gjort nåt speciellt i veckan, jobbat och slitit. Gått min obligatoriska powerwalk i alla väder man kan tänka sig. Vädret har seriösa problem att bestämma sig alltså. Lite häng på stan har jag hunnit med oxå. Har pratat lite med E då och då med. Han är så sjukt söt men som jag sa i inlägget innan, han är lite knepig. Hmm, vet inte vad jag ska säga mer. Jag återkommer, okej!? ;)

Aja ikväll är det fest på schemat. Massa vin och självklart ett besök till Platens. Emma åker tillbaka till sitt plugg på söndag och Becka kom ju hem i veckan så vi ska ha en sista/första fest på samma gång. Är så jävla laddad, har planerat min outfit och mitt vin ligger i kylen och blir kallt, yummy! Just det, imorrn blir det föresten ännu mer fest för Elins karl fyller 30 så vi ska dra ut till deras landställe och fira honom. Blir nog riktigt kul. Shit mycket fest på en och samma helg, får se om jag lever på söndag. Är ju inte 20 längre..

Nej nu har jag gett er ett livstecken iaf. Nu måste jag städa lite, ser ut som helvete här. Sen måste man hinna äta nåt med.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0