One week later...



Just det, jag lovade ju att uppdatera förra lördagen. Bra att jag gör det en vecka senare. Oh well, vad ska man säga då!? Det blev en crazy night som iofs va rolig. Pimplade vin och drinkar som bara smakade sprit, yummy! Sen blev det en taxi till stan för en utgång på Platens. Helt okej, träffade massa folk jag inte sett på jättelänge. Alltid kul och precis som jag trodde innan va det inte alls jobbigt att träffa N, så det känns skönt!

Moving on..

Lördag nu igen då, jag har sovit bort halva dagen. Ovanligt. Nu äter jag blåbärsoppa och kollar in top 20 på MTV. Snart blir det en powerwalk och sen shopping. Antar att kvällen kommer ha med alkohol att göra..!?

Bla, bla, bla..jag ska sluta nu annars kommer jag bara svamla om en massa osammanhängande saker.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0