Sensual seduction



Oops! Vilken oväntat trevlig lördag det blev..

Startade upp med fest ute i Ljungsbro. Yes gott folk, vi dissade innerstaden för att bege oss ut på "landet". Gjorde vi iofs rätt i för det blev riktigt kul. Vi va hos Bellas syster och drack gott vin käkade nacho-rolls som förövrigt är oanständigt goda, samt kedjerökte på balkongen. Trevligt värre!

Sen började alla snacka om hur vi skulle fortsätta kvällen och framförallt VART. Vissa ville till stan, Bella och hennes karl ville vidare hem där Bellas bror hade fest med alla sina kompisar. Det tyckte jag lät mycket intressant eftersom hennes bror råkar vara förbannat het. Så vi delade helt enkelt på oss och folk åkte åt olika håll. Iaf då så fortsatte jag, Bella och S kvällen med häng på altanen tillsammans med E (hennes bror alltså) och dom andra grabbarna. Så jävla roliga karlar alltså, fy fan va jag garvade. Dom va inte kloka ju, dessutom bjöd dom på helt vidriga drinkar som va spetsade med whisky, blä! Det va inte ens gott.

För att inte väcka hela grannskapet och för att slippa frysa ihjäl gick vi sen in och E tyckte vi kunde hänga nere hos honom istället. Sagt och gjort. Det fortsatte med mera vidriga whiskydrinkar och guitar hero och en massa skitsnack. Sen blev jag lämnad själv med alla män för Bella och S pallade inte mer och gick och la sig. Strax därefter började dom andra grabbarna oxå ge upp, mest för att E typ körde iväg dom, haha!

Ehh, jaa sen va det bara jag och E kvar. Mycket intressant..

Råkade visst sluta med att jag lånade en sängplats av honom. Vilket iofs va förjävla mysigt och trevligt. Shit jag blev helt töntig och hör och häpnad, generad blev jag tydligen oxå! Är få män som lyckas få mig generad kan jag säga men den här killen är ju såå jävla söt så jag dör alltså! Är ju ingen nyhet för dom som känner mig att jag har spanat på honom rätt länge. Sen hamnar man helt plötsligt i hans säng, hoppsan! Blev både en massa snack om allt och inget, rätt mycket skratt och så ännu mer mys..hihi. Skapligt otippat men riktigt nice måste jag säga! ;)

Åh jag vet att jag skriver om en massa män hit och dit. Span, nya och gamla ragg..osv. Måste säkert låta som "Little miss slut" men det är inte så illa som det låter. Jag har ett spanande öga bara. Vore dock rätt kul att lära känna E lite bättre. Han är lite knepig har jag kommit fram till men det är väl dom flesta killar!? Jaja man ska inte få för sig för mycket har jag lärt mig så jag tänker såhär..att vi får se helt enkelt. Han är fin iaf.

Aja, söndagen har varit lugn som den ska vara. Sen kom ju Becka hem idag från Island så vi har suttit halva kvällen nu och druckit kaffe och pratat i kapp ett antal veckor, män och annat skvaller. Så jäkla lovely! Dessutom har vi redan planerat fredagen, det blir garanterad utgång med en massa vin! :)

Nu ska jag försöka sova snart, ny vecka och nya tag imorrn tydligen.

Det va iaf en mycket bra helg!

puss

Kommentarer
Postat av: Bell

Dubbel glädje Clare.Dubbel glädje :D

2008-08-11 @ 12:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0