Tonight



Åh bra vecka! Lugnt på jobbet, bra väder, massa häng på stan, lön och lite nya kläder har jag lyckats inhandla. Desvärre blev det dåligt väder och en massa töntigt regn nu helt plötsligt, olägligt såhär på lördagen.

Jaha fest ikväll då. Kan avslöja att en viss N kommer vara där, det är nämligen en gemensam kompis som ska ha inflyttningsfest med sin sambo. Grejen är att det känns helt okej. Det känns nästan till och med BRA. Det har gått så pass lång tid och jag har verkligen hunnit komma över allt det här jobbiga, gått vidare i mitt liv, alla känslor man aldrig trodde man skulle bli av med har svalnat, jag känner verkligen inte SÅ för honom längre. Behövde nog den här tiden som varit nu, när vi inte träffats eller pratat överhuvudtaget. Pratade för första gången på hur länge som helst tidigare i veckan, jaa man skulle väl kunna säga att vi pratade ut. Det kändes faktiskt lugnt och jag är inte ens nervös för att det ska bli jobbigt ikväll. Jag vet att det inte kommer bli det även om han verkade orolig för det. Nej det blir nog en rolig fest, ska bli kul att se vilka mer som kommer för jag har ingen aning. Spännande.

Usch jag ska snart hoppa in i duschen. Gick min dagliga powerwalk i regnet nyss, ser inte riktigt klok ut. Det ska jag strax ändra på. Ikväll kommer jag vara så in i helvete jävla snygg! Bara så ni vet! ;)

Jag mår så fruktansvärt bra just nu, livet bara seglar på och allt känns hur bra som helst. Kommer faktiskt inte ens ihåg när jag mådde såhär bra sist!? Tydligen länge sen.

Aja nu ska jag inte sitta av mera tid här, dax att göra sig fabulous.

Ha en trevlig lördag!

puss

Kommentarer
Postat av: Bell

Du behöver inte GÖRA dig fabulous..du ÄR fabulous!

2008-08-02 @ 16:30:40
Postat av: Anonym

Du måste skriva en uppdatering på hur det slutade!!

2008-08-03 @ 23:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0