This is the life



Det är lördag idag men just nu känns varje dag som en enda helgdag. Röda dagar och ledighet är så jäkla underbart. Juldagen blev trevlig. Jag, Becka, Bella, Emma och Ida käkade gott och drack vin. Sen drog vi till Platens som iofs va oväntat tomt på folk, fattar inte vart alla va nånstans. Vi hade dock kul ändå, men förfesten slår oftast krogbesöket.

Igår vaknade man upp med en släng av huvudvärk men vi tog oss ändå upp till stan och kollade läget en sväng, avslutade med en kaffe på Waynes. Sen kom M till mig och då blev det soffläge, mera kaffe och mys. Jisses, jag är så jävla kär! <3

Idag blir det nog ganska lugnt. Har precis gått promenad och käkat frukost. Nu ska jag duscha och sen blir det shopping tror jag. Ska ringa och kolla om mina kära vänner vaknat till liv.

puss

Kommentarer
Postat av: Mary-lou

Underbart att du är kär gums!!!

2008-12-27 @ 17:38:36
Postat av: Bell

Pytte-wäkan är kär :D tihihihih och fin är karln oxå!!

2008-12-30 @ 04:07:52
Postat av: Bell

Pytte-wäkan är kär :D tihihihih och fin är karln oxå!!

2008-12-30 @ 04:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0