Alla hjärtans (jävla) dag

image160

Imorrn är det dax för dagen som fokuserar på alla kära och galna.  Alla hjärtans dag.

Den stora hjärtedagen är dock inte lika efterlängad hos alla. Men alla som har nån att dela denna kärleksfulla dag med lär ju uppskatta den iaf. Dom kan ju räkna med både rosor, romantisk middag, kyssar och kärleksfulla aktiviteter i sänghalmen.

Om man nu råkar vara singel då. Vad ska man göra då!? Ska man dyka ner i en chokladkartong och äta hjärtformade chokladpraliner framför en snyftig film? Eller ska man kanske gå ut? Svänga loss på dansgolvet tillsammans med alla andra olyckliga singlar. Är inte ofta man med all säkerhet vet att allt mansfolk på dansgolvet verkligen är singlar. Men på alla hjärtans dag vore det ju mycket lustigt om inte alla upptagna män var hemma. Annars kan man ju faktiskt ignorera vad det är för dag och bara segla igenom den som ingenting. Gå till jobbet, träna, duscha, fixa käk, kolla TV, sova. Kanske är lika bra att göra så, då blir det som vilken dag som helst och inget extra deppande. Hmm, varför finns det inte en dag om året som är tillägnad alla som är singlar? Det vore väl ganska rättvist ändå!? Det borde garanterat införas omedelbart!

Jag ska tydligen jobba 11 timmar, efter det ska jag skynda mig hem och tvätta. Det är ungefär så kärleksfull min alla hjärtans dag blir.

Fast N kommer faktiskt hem i helgen! :)

puss

Kommentarer
Postat av: annette jönsson

Hej

Vi är ett gäng kompisar som känner samma så imorgon ska vi ha alla singlars dag. Vi ska äta god mat och se på film och bara ha en trevlig tjejkväll.
Så skit i alla hjärtans dag ordna istället alla singlars dag för den firas minsann aldrig..
kram

2008-02-13 @ 17:55:33
URL: http://www.nurseannette.blogg.se
Postat av: Amanda

Du, jag sörjer med dig! alla hjärtans dag suger i år, speciellt när allt som har med kärlek att göra suger för tillfället.
/Amanda

2008-02-13 @ 18:00:57
URL: http://bjorkegren.blogg.se
Postat av: ewsi

eller hur, vad ska vi singlar göra då? ;)

2008-02-13 @ 18:02:01
URL: http://evelinasteger.blogg.se
Postat av: Sanna

Vi är också ett gäng tjejer som ska äta choklad och pimpla vitt vin hela kvällen till snyftfilmer och deppa över våra tragiska kärleksliv..
Sånt behöver man också en dag i allmanackan till. :)

2008-02-13 @ 18:02:27
URL: http://trottoarblomma.blogg.se
Postat av: k-k-k-kaatiiie!

ameh vafan! måste man va deppig bara för man inte har en man? måste man va mobbad bara för man är singel? måste ens liv va tragiskt utan kärlek?

var glad att du har en familj o vänner som du älskar/som älskar dig!

jag har ingaaaa problem i mitt liv...ingen man = inga problem!

okej jag ljuger hahaha! ge mig en karl för faaaaaaaaan!
:D:D:D

2008-02-14 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0