Det är mycket nu

image179

Shit vilken vecka det har varit på jobbet, eller den är ju iofs inte slut riktigt än. Jag ska ju jobba på lördag med så det blir ju en dag extra för mig, lite drygt men mycket pengar blir det!

Som sagt, det har varit ganska rörigt den här veckan. Hade möte igår och det framgick då att det kommer ske en hel del förändringar. Slutade med att vissa va mindre nöjda än andra, några blev riktigt ledsna och så fanns det dom som blev hur nöjda som helst. Hur som helst va det en jobbig dag och eftersnacket idag har inte varit bättre. Hmm, hoppas det lägger sig snart. Är ju inte kul när folk är ledsna, dessutom blir det svårt att koncentrera sig på jobbet när man inte är i fullständig balans. Själv försöker jag jobba på och ta det som det kommer, vart man än hamnar så gäller det att man gillar läget. Man ska vara glad att man har ett jobb iaf!

Annars har det inte hänt så värst mycket. Varit dåligt med träning i veckan, blir ett pass i helgen och fullt ös med spinning i veckan som kommer!

Vädret har varit så jäääkla nice idag alltså. Blir så glad när det är sol, fick massa vårkänslor när jag gick hem från jobbet förut. Tog en sväng genom stan och alla vet ju vad det slutade med. Joo att jag blev tvungen att shoppa lite. Fast det va ganska blygsamt. Blev bara en väska och ett par riktigt fabulous solglasögon. Hittade massa kläder oxå som jag antagligen köper imorrn efter jobbet. Kände att jag inte skulle shoppa så jättemycket idag eftersom mina räkningar inte är betalda än. Tänkte greja med det nu. Fick riktigt grym lön denna månaden så det blir kanske inte såå sorglig läsning på kontoutdraget efter räkningarna trots allt.

Åh jag vill ha helg nu. Är upplagt för en riktig partyhelg vilket jag ser fram emot som bara den! Tänk vad en lugn helg (förra helgen) kan göra med ens partynerver, är helt laddad redan nu!

Ohh well, nu har jag inte tid att sitta här och skriva massa ointressant längre. Måste som sagt betala räkningar och sen hoppa in i duschen, borde dessutom städa oxå. Det är mycket nu alltså..

puss

Kommentarer
Postat av: fia

gillar fan att läsa din blogg. men var jobbar du?

2008-02-28 @ 20:59:44
Postat av: Clara

Va kul att du gillar min blogg! fortsätt gärna att läsa den! :) jag jobbar i restaurangen på sjukhuset i Linköping, inte så värst glammigt men jag trivs kanonbra där!

2008-02-28 @ 21:32:57
URL: http://noggerblack.blogg.se
Postat av: fia

härligt. jag älskar fan sjukhuset, även om man känner sig som att man bär på 10 olika sjukdomar efter man varit där. i keep reading, so long u are writing.

2008-02-28 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0