Ice ice baby

image171
Alla vet ju att det inte går att hitta smarrigare glass än Ben & Jerrys. Där kan vi snacka syndigt gott! Helst ska man vara aningen deppig, sitta uppkrypen i soffan med mysbyxor och en dvd-box med Sex and the city ätandes direkt ur paketet eller rättare sagt, burken. Det är ett äkta Ben & Jerry moment.

Är nästan så det är upplagt för lite glass denna fredag. Skulle gått ut ikväll men det blev ändrade planer, lutar åt onyttigheter framför en film istället. Fast tro inte att jag ska vara lugn heela helgen, imorrn ska jag ut! Verkar bli ett besök på Harrys av alla ställen. Jisses, nu är man tydligen gammal oxå, haha närå men det är ju faktiskt där som alla riktiga MÄN finns..! Eftersom män mognar ett par år senare än oss gäller det ju att man väljer bland män i högre åldersklasser, för att vara säker på att slippa dom omogna i samma ålder som en själv. Dessutom har jag fått för mig att ju äldre dom är desto mindre komplicerade är dom!? Fast det är klart, en man är ju alltid en man. Med andra ord, komplicerad i vilket fall som helst.

Äh va rörigt det blev nu, tror jag är lite trött. Aja, nu blir det iaf film!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0