Let´s (not) dance

image149

Köpte några skvallertidningar förut. Satte mig i soffan och dök ner bland senaste nytt i kändisvärlden och upptäckte att det numera pågår ett tema i varenda skvallertidning. Allt verkar kretsa omkring det förbannade och så kallade underhållningsprogrammet Let´s dance.

Då undrar jag bara en sak. Vad är grejen med det? Varför all denna hysteri? det är ju inte ens bra! Förstår verkligen inte hur det kan vara så omtalat och populärt. Men tydligen verkar jag vara en av få som inte sitter klistrad vid TV:n på fredagkvällen för att kolla när svenska kändisar dansar salsa, tango, vals och allt vad det heter. Jag sågar verkligen dom flesta svenska underhållningsprogrammen, inte bara Let´s dance. Program som Idol, Sing-a-long, Pokerfejs och Postkodmiljonären. Usch, sånt klarar jag inte av alltså.

Däremot är jag ett big fan of svenska filmer. Såg Göta Kanal 2 förut och låg nästan dubbelvikt av skratt. Riktigt rolig va den med andra ord. 

Förövrigt vägrar tydligen min förkylning att försvinna, trots alla apelsiner. Ska krypa ner i sängen alldeles strax och hoppas på att jag vaknar imorrn och mår lite bättre iaf.

puss

Kommentarer
Postat av: k-k-k-kaatiiie!

du den svenske underhållningsbranschen suger pung såinihälväte! :D hahahahha!

2008-02-03 @ 15:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0