Mycket intressant

image164

Har sovit bort halva dagen vilket jag verkligen behövde efter en veckas slit på jobbet där det varit lite halvt kaos. Ohh well, kanske dax att ta tag i den här lördagen nu!? Ska börja med att hoppa in i duschen så jag vaknar till lite. Är sjukt segt idag alltså, usch!

Ska på fest med jobbet ikväll, dessutom kommer N dit oxå! :) Blir nog riktigt trevligt. Fast jag har ännu inte ätit nåt idag och kommer antagligen inte hinna göra det innan jag drar dit vilket kommer sluta med att det inte kommer krävas mycket för att alkoholen ska slå till.

Hmm, det här kan bli en mycket intressant kväll.

Jag återkommer med mer detaljer imorrn..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0