Satisfaction

image165

Det blev som jag trodde igår. En mycket intressant kväll.

Jag hade lovat att komma i tid till festen, hade till och med planerat att vara där typ först av alla. Så blev det ju inte. Jag kom som vanligt trendigt sent. Alla andra hade redan börjat pimpla så det va ju bara att hänga på. Utan mat i kroppen går det som sagt fruktansvärt fort så efter ungefär tre rabarbercider kunde jag klassas som onykter. En viss N va som sagt där, hade ju inte sett honom på jättelänge. Han hade blivit biffigare än vanligt och i och med det va jag ju tvungen att klänga lite extra på honom. Fast han va iofs himla givmild igår så det jämnade ut sig.

Åkte hem tidigt och hoppade över utgång. Jisses va mycket roligare man kan ha alltså...

hihi ;)

Nu ska jag iväg och träna.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0