En helvetes dag

image143

Idag har jag haft en såndär riktig helvetes dag. Ni vet, en dag när precis allt går fel. Till att börja med ringde dom från jobbet strax efter 6 på morgonen (jag börjar annars halv 9) och ville att jag skulle komma in tidigare. Va så fruktansvärt trött men det va bara att kliva upp och ge sig iväg. Skulle med en buss för att komma till jobbet så fort som möjligt, brukar annars gå men det hade jag inte tid med idag. Missade iaf bussen jag skulle med, tackarrr! hatar bussjävlar! speciellt sånna som åker ifrån en när man kommer springande. Aja, efter mycket om och men kom jag iaf till jobbet. Men när jag väl kom dit gick det mesta bara fel och jag kom inte igång i tid med det jag skulle göra vilket slutade med att hela arbetsdagen låg steget efter. Aja, framåt eftermiddagen vände min otur iaf.

Kom hem för inte så länge sen. Är fortfarande jättetrött, har druckit hur mycket kaffe som helst på jobbet men det har inte hjälpt alls. Så jag ska inta soffläge och ta ett vil.

Hoppas att alla andra haft en bättre dag.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0