Fashion against aids

image118

HM och Designers Against AIDS slår sig ihop i kampen mot aids och lanserar en kollektion för killar och tjejer tillsammans med Rihanna, Timbaland och en rad andra kända designers, musiker och artister. Syftet är att sprida kunskap om hiv/aids som numera drabbar väldigt många, främst unga. Kollektionen "Fashion Against AIDS" kommer att finnas på alla H&M:s ungdomsavdelningar från och med februari 2008.

Riktigt bra idé tycker jag med tanke på att det tyvärr blir allt vanligare med hiv/aids. Usch, det är obehagligt. ANVÄND KONDOM gott folk!

image119image120
image123image124

Kolla in HM:s hemsida så kan ni se kläderna där, fanns ett och annat snyggt. På tal om kläder behöver jag uppdatera min garderob omgående. Jag har inte shoppat sen 1947. Tror det blir en sväng genom stan imorrn efter jobbet! får se om man kommer hem med nåt. Hittar man inte kläder kan man ju alltid köpa ett par skor...!?

Nu ska jag sova.

puss

Kommentarer
Postat av: Brandon Walsh

Mycket bra blogg det här! Jag lär mig mycket om östrogenets verkan på kvinnokroppen. Kram!

2008-01-17 @ 23:22:52
Postat av: k-k-k-kaatiiie!

OH jag ska LÄTT köpa rihannas linne! min filosofi i livet - BELIEVE!

2008-01-18 @ 12:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0