Fuck nyårslöften

image116

Jag gillar inte nyårslöften. Nej man håller dom ju ändå aldrig. Det är bättre att varje nyår tänka att det kommer bli ett bra år och att man ska försöka leva hälsosamt, sluta röka, dricka mindre, inte ligga med sina ex-pojkvänner, lägga av med godis, gå och lägga sig tidigare, osv. Som sagt, man kan iaf försöka.

Jag har naturligtvis inga nyårslöften men däremot kan jag upplysa alla om att jag ska försöka med en jäkla massa saker. Inte lönt att rabbla upp allt när det mesta finns med ovan.

Igår va det minsann rivstart för beach 2008. Det va ju ett framsteg. Har helt ärligt köpt ett träningskort, det blir spinning fyra gånger i veckan, tänkte simma som förra vintern men det är roligare med spinning. Ohh well, det är en mycket bra början på alla dessa försök-till-ett-bra-år. Får se vad jag chockar med här näst. Sluta röka!?

You wish..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängläge.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0