Kommentera mera!

Jag har tänkt på en sak. Statistiken på min blogg blir bara högre och högre. Nu är ni många som läser min blogg. Det är kul att se att så många verkar gilla den. Jag vet att den kanske inte alltid är jätte-intressant men jag gör mitt bästa för att den ska vara underhållande. Dessutom har jag fått nöjet att träffa två av mina "fans" live. Av alla ställen som finns råkade jag faktiskt träffa på båda på mitt jobb. Dom båda påstår även att dom råkade googla sig fram till min blogg.

Där ser man! får hoppas att google.se ger mig ännu fler läsare framöver.

Jag saknar ändå en sak. KOMMENTARER! dom är jag tyvärr inte bortskämd med och med tanke på att det numera är så många som läser borde ju iaf NÅN ha nåt att säga!? kom igen nu, va inte blyga. Kommentera mera! :)

Avslutar detta inlägg med att bjuda mina läsare på mer musik. Tog ett tag innan jag började gilla den här låten men nu lyssnar jag på den så pass ofta att jag antagligen kommer tröttna på den inom kort.

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste erkänna att jag är dålig på att skriva kommentarer :(
Jag har följt din blogg sen första inlägget, och tycker du är jättehärlig.
kram

2008-01-13 @ 22:12:23
Postat av: up the but girl

hahahahaha jag läser aldrig din blogg din lilla tussjävel

2008-01-15 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0