Lyxigt värre

image147

Idag har jag gjort staten en tjänst.

I och med detta har jag skämt bort mig själv oanständigt mycket. Till att börja med köpte jag skor (jaa jag vet att jag köpte ett par förra veckan med) iaf, jag köpte ju då inte bara ett par, utan jag tänkte att - Va fan, jag har ju gjort staten en tjänst! så jag köper FYRA! fast dom flesta av skorna jag köpte va det ju REA på, tackarrr!

Nu lovar jag att det inte blir mer skor på ett tag. Får inte plats i min hall och absolut inte i min garderob. Aja, nu vill jag bara att det ska bli vår så man kan använda alla underbara skor. Är inte många av mina skor som passar det här väglaget, tyvärr!

Va nyss och hämtade ut nya linser, sen svängde jag in på ICA. Skulle bara köpa äppeljuice men kom ut med desto mer. Fortsatte nämligen att skämma bort mig själv inne på ICA så jag köpte dammsugare. Fy fan, det är så in i helvete gott. Inget man kan trycka i sig varje dag men jag hade ju redan bjudit mig själv på en massa annat lyxigt såå, va fan! :)

På tal om nåt helt annat tror jag att jag börjar bli förkyld. Min hals gör ont och jag nyser hela tiden. Usch, jag vill inte! har inte tid att vara sjuk juu.

Imorrn är det fredag och då blir det fest kan jag lova. Verkar dumt att va sjuk då, så jag ska nog göra lite te, kan nog göra gott för halsen.

puss

Kommentarer
Postat av: Isabell

Helt rätt!Har man gjort staten en tjänst ska man fasen så lite nytta av det också :D blir det för många skor i lägenheten kan du skänka till mig, här är det mycket plats!Puss!

2008-01-31 @ 18:43:59
URL: http://starsailor84.blogspot.com
Postat av: Brandon Walsh

Hur många dammsugare slank ner? :)

2008-02-01 @ 22:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0