Män är inga änglar

image113

Nej män är nog snarare den raka motsatsen. Frågan är då varför man aldrig kan lära sig? alltså att dom inte är några änglar, att dom inte går att lita på, att man inte ska tro på allt dom säger, att dom aldrig håller vad dom lovar, att dom oftast beter sig som svin och att dom alla nästan är likadana.

Visst det finns ett och annat guldkorn. Ni vet, sånna där män som bara säger vad man vill höra, som är villiga att göra vad som helst för just mig, män som inte kan eller vill hålla sina händer borta ifrån en, nån som vill vara med en, ringa till en och verkligen tycker om en på riktigt. Utan att man behöver tjata, jaga dom eller på nåt annat sätt förvandla sig själv till ett pain in the ass. För vissa män tvingar en nästan till att bli sådär extremt jobbig. Men om dom t.ex bara kunde svara när man ringer första gången skulle man inte behöva telefon-trakassera dom ytterligare 40 gånger.

Åh jag vet att jag låter bitter men så är inte riktigt fallet, jag är bara så trött på den här ständiga jakten utan nåt vettigt byte.

Frågan är bara varför det tar så jävla lång tid att hitta en perfekt man!? ska det verkligen vara så svårt? är dom så pass sällsynta? är dom redan upptagna? finns det kanske bara ett begränsat antal?

I så fall lägger jag ett bud på en guld-korns-man nu direkt!

Good luck to me..

puss

Kommentarer
Postat av: Suss

Hahha fan va sant...jag vill oxå ha ett guldkorn...

2008-01-03 @ 18:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0