New shoes

image136image137image138image139


Köpte dom här fruktansvärt heta skorna idag. Kunde inte låta bli, det va liksom kärlek vid första ögonkastet, dessutom kan man inte få nog av stilrena, svarta pumps. I like it. Dom va faktiskt inte dyra heller, så jag behöver inte ha jättedåligt samvete.

Hann inte kolla så mycket kläder, får bli mer sånt en annan dag. Fick en saftig lön den här månaden, tackarrr! så jag ska skämma bort mig själv genom att shoppa loss ordentligt hade jag tänkt! ;)

Jaha annars har det väl inte hänt så mycket nytt i mitt liv. Har varit mycket att styra med på jobbet i veckan och så har man tränat och varit duktig men nu känner jag att det ska bli skönt med helg så den kommer väldigt lägligt. Ikväll verkar det bli lugnt. Imorrn däremot, då blir det antagligen fest. Ska träna och tvätta med. Inte lika kul, men nödvändigt!

Nu ska jag äta tacos, har varit sugen på det i flera dagar!

Innan jag sätter igång med det ska jag ge er en passande låt, med tanke på att jag köpte skor idag. Underbara New shoes med Paulo Nutini.

puss


Kommentarer
Postat av: Malin

fina skor! (:

Ha en trevlig helg!

2008-01-25 @ 18:07:54
URL: http://maliin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0