Ny favoritserie

image146

Idag hade nya serien Gossip girl premiär i kanal 5. Jag har lovat mig själv ett flertal gånger att inte bli insatt i några av alla dessa nya serier som ständigt dyker upp. Jag lyckades hålla mig ifrån både O.C (jag måste vara den enda som inte följt det), One tree hill och Kyle XY. Såg väl nåt avsnitt av dom alla men blev aldrig insatt i någon av dom serierna. Tur det, för vem har egentligen tid att följa precis allt!? Ohh well, däremot föll jag pladask för både Greys Anatomy och Desperate Housewives.

Nu till recensionen av den här serien. Måste erkänna att jag va skeptisk i början. Tyckte det verkade vara en dålig kopia och remix av O.C och One tree hill men där hade jag fel. Den va istället fruktansvärt bra och verkar innehålla det mesta. Intriger, otrohetsaffärer, heta män, lögner, hemligheter, vilda fester och draman i allmänhet. Med andra ord, detta är en serie som bara måste följas!

Så numera är tisdagar 20.00 bokade!

Nu ska jag hoppa in i duschen.

puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Tyckte oxå att Gossip girl va bra, men måste ändå säga att den va ganska lik oc.. Den rika populära tjejen som blir tillsammans med den fattiga impopulära kille... Men ändå värd att följa! Å vem fan ä gossip girl.. Ha ha! Kram

2008-01-30 @ 10:13:23
URL: http://kalee.blogg.se
Postat av: k-k-k-kaatiiie!

JAA tack vare M I G ja!! annars hade du inte haft en jävla aning om att det börja...VEM är en levande tevetablåå? :p

PUSS!

2008-01-30 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0