Cleaning out my closet



Jaha då har man redan avklarat mer än halva arbetsveckan! Känns faktiskt helt okej att vara tillbaka. Dessutom går det ju så fort, jag menar snart är det helg igen. Hoppas den bjuder på nåt kul. Fast kanske inte såå pass mycket som förra helgen. Då blev det nästan för mycket av precis allt. Aja sånt som märks helt enkelt. Fest blir det ju iaf garanterat!

Ikväll har jag spenderat en himla massa tid i min fabulous walk-in-closet. Det började med att jag bara skulle sortera ihop massa kläder som låg slängda på golvet där inne. Sen va jag i full gång. Rev ut i princip ALLT. Jisses vad kul det är att rensa. Hittade massa roliga och mindre roliga plagg. Vissa grejer förstår man liksom inte varför man köpte, vad fan tänkte man på. Hade man kanske ingen spegel? Sen fanns det ju som vanligt ett och annat plagg man faktiskt aldrig har använt. Det är ju extremt nödvändigt, eller inte. Fast en kjol som hängde typ längst in va ju riktigt snygg på. Prislappen hängde kvar men nu åkte den bort och troligtvis kommer kjolen till nytta. Slängde lite kläder oxå, eller jag gick ner med dom till förrådet, där kommer dom antagligen ligga och damma tills jag flyttar härifrån. Känns konstigt att slänga just kläder. Även fast det är kläder man inte kan ha eller ens vill ha så känns det dumt. Till och med riktigt fula plagg.

Tänk den dagen när jag ska rensa bland mina käraste ägodelar, nämligen mina skor! Herregud då kommer garanterat inget att slängas. Några skor i sopnedkastet accepteras inte!

Nae vad jag tjatar om typ ingenting.

Men jag är så pigg och rastlös. Blir aldrig sådär trött längre. Som jag blev förr efter jobbet, på den tiden när jag tog ett vil på tre timmar nästan varje dag. Nej nu har jag börjat med 40 minuters powerwalk runt stångån istället. Har hållt igång i nästan två veckor, visst är jag duktig? Tror det kan va därför jag är pigg kanske, känner ju även att jag faktiskt mår betydligt bättre oxå. Börjar ta mig ur den jobbiga period som varit nu. Det är skönt.

Jag vet att jag inte skrivit så mycket om det men jag orkade inte då och har ingen lust nu. Jag blir bara ledsen och ni vill väl läsa en glad blogg hoppas jag!?

Idag va det för en gång skull sol oxå, sånt gör mig glad om inte annat. Jag och Bella käkade tacos och snackade om män, detta eviga samtalsämne som aldrig tar slut.

På tal om män, idag upptäckte jag ett nytt span när vi va på stan. Jisses han va det hetaste jag sett på länge. Blev allt lite flörtande kan jag tala om. Oh my god, det där leendet va helt klart det charmigaste jag sett på länge. Säger inte vart han jobbar men jag kan garantera att jag ska gå dit jävligt ofta och flörta med Snygg-M. Jaa lägger man ihop hans namnskylt med hans utseende så får man det glammiga namnet förstår ni.

Nähä nu är det dax att krypa ner.

puss

Kommentarer
Postat av: Bell

Åh, Snygg-M, vill ha!!!!Kommer också hänga där varje dag!!!!Herregud, sådana snygga män borde listas som trafikfaror!OH MY GOD!

Snart är det fredag, o sen lördag=helg o party!Yeah!Puss!

2008-07-10 @ 07:06:28
Postat av: k-k-k-katie!

HÖRRDÖ ohlsson! du slänger inte ett jävla plagg utan att skoogh har fått kolle igenom'ett! :)



ooh vem är snygg M?? berätta för miiig! jag får panik av att det händer saker som jag inte får veta + att du har cepesnygga outfits på vimmelbilderna utan mig! va i hälvätä??



puss elskan min!

2008-07-10 @ 16:16:58
URL: http://bloggis.se/lito
Postat av: Anonym

Jaa det är skitskoj att städa igenom garderoben, man hittar alltid massa bortglömda kläder! :D

2008-07-10 @ 22:09:53
Postat av: ................

Vem är Snygg-M då? :P

2008-07-11 @ 00:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0