Överdos av testosteron



Oj vilken helg det blev. Dock en rätt lugn fredag som spenderades på Magnolias uteservering med ett par iskalla rasberry blossom. Därifrån ner till Platens såklart som inte va i hetaste laget kanske. Så det blev en tidig hemgång. Lika bra det för då kunde man ladda inför lördagen men en massa sömn.

Okej, nu till en av dom roligaste lördagarna på lääänge. Startade upp med en powerwalk runt stångån i solskenet. Sen blev det hem och hoppa in i duschen samt städa min lägenhet. Har jag inte gjort det på hur länge som helst. Sen kom Emma och Bella hit för lite mat innan vi gav oss på det drickbara. Blev smarrig kycklingsallad från Mokka. Den är bäst, skulle nog kunna leva på den! Sen pimplade vi vin och lyssnade på gamla discolåtar. Herregud jag har inte druckit vin på hur länge som helst, drack det jämt förr när vi festade men till slut tog det stopp. Men nu börjar det gå bra igen vilket är bra. För det är förjävla gott med kallt vitt vin alltså!

Fulla blev vi inom rätt så kort tid och när vårat vin tagit slut gick vi över till en annan fest. Ska tillägga att vi va bjudna dit så det va inget våldgästande. Iaf, rätt så seg fest men vi va inte så långvariga. Kom dit och fick varsinn drink, tackarrr! Sen gick vi med varsinn kalasfylla mot stan och fick för oss att ta massa fula bilder på oss själva, det hela gick sen över till att fota folk vi mötte på vägen. Eller jaa folk och folk, heta MÄN! Vi stannade säkert 10-15 karlar på vägen och tog hur mycket egna "vimmelbilder" som helst. Vi trodde alla skulle bli rädda för oss när vi kom skuttande med våran kamera men tvärtom. Det va världens karlmagnet kan jag säga! Dessutom upptäckte vi under kvällens lopp att det finns såå otroligt mycket heta män i den här stan. Fick ju nästan en "testosteron-överdos" . Trodde nästan dom heta männen hade flytt från den här stan men icke då. Kan säga att vi träffade två som va extra heta, tyckte iaf jag och Bella. Dessutom va dom trevliga som fan och söööta! hihi, det va visst besvarat, mHmm! Dom hängde vi med en stund tills dom skulle iväg och käka. Men vi bestämde en dejt med dom på Harrys! ;)

Väl på Harrys dansade vi som galningar. Minglade och drack lakritsshots. Dessutom fortsatte vi agera vimmelfotografer även inne på Harrys, det togs massa bilder. Tror ni dom va roliga att kolla på efteråt eller? Jisses, vem behöver TV, haha! Vi hade lite kontakt med våra vimmelbilds-span så vi lyckades även hitta dom igen bland allt folk. Oh my god. Vilka män!

Mot slutet av kvällen lyckades jag göra ett litet misstag. Bella högg ju killen som va kompis med mitt span. Det började snackas om efterfest hos Emma men eftersom mitt span hade lyckats komma bort tänkte jag gå hem och sova istället. Men tydligen hade ju han tänkt komma sen, vilket jag inte visste. Fick reda på det idag, blä! Dessutom ville han bara hänga med om JAG skulle det. Olägligt säger jag bara! Men vi ska möjligtvis ta en film eller nåt med dom där karlarna i veckan så det kanske blir bra ändå. Vi får se helt enkelt, jag tar det som det kommer!

Har iaf inte mått såhär bra på evigheter som jag gör nu! Känns som jag laddat om mina batterier och verkligen är "tillbaka" fast som en gladare och garanterat snyggare person!

Fy fan va härligt det känns ska ni veta!!!

Nää nu måste jag sova, jobb imorrn ju! Men jag håller er uppdaterade om det ena och det andra, det lovar jag! :)

puss


Kommentarer
Postat av: hmm

Spännande! :P

2008-07-14 @ 00:45:57
Postat av: Bell

Väntar fortfarande på svar så jag kan fråga lite mer om MrX :D

Klockren kväll och fler såna ska det bli.Banne mig!!!!Purre purre

2008-07-14 @ 12:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0